Akademie pro začínající manažery

  • Ing. Vlaďka Roldánová, certifikovaný kouč EMCC Ing. Vlaďka Roldánová, certifikovaný kouč EMCC
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika
  • Obchod a marketing
  • Soft skills - měkké dovednosti

Osoba šéfa, jeho manažerské kompetence, jeho komunikační styl a úroveň manažerského vzoru vždy určovaly kvalitu týmového prostředí. Dnes jsou ale tyto kvality u šéfů žádány obzvláště naléhavě. Jde o to, aby se šéf staral o svůj tým nejen v oblasti výkonů a cílů, ale i v oblasti vztahů a emocí.
Čím více „výsledků“ je třeba dodávat, tím větší pozornost vztahům je nutno věnovat. Bez péče o vztahy se dobré výsledky dnes už dodávat nedají. Odměňovanou šéfovskou dovedností není už jen schopnost „prostě se nějak domluvit,“ ale je to schopnost udržovat vztahy a individuální přístup, důraz na detail, kontinuální zlepšování, inovativní využívání sítě zdrojů, schopnost spolupráce a práce s emocemi a především manažerská samostatnost.
Manažerská samostatnost, tj. schopnost manažera plnit se svým týmem zadané cíle a zároveň minimálně zatěžovat nadřízeného, je dovednost, která je u mnohých šéfů k dispozici tak nějak za oponou, prostě jen spí.

Cíl semináře

Cílem semináře je rozvinout a zvýšit manažerskou jistotu a flexibilitu těch, kteří vedou firemní týmy.
Ukážeme si, CO jsou povinné kroky v manažerském řemesle, které vedou k úspěchu. Vysvětlíme si, JAK je zrealizovat a podělíme se s Vámi o užitečné typy a triky pro vedení a řízení lidí. Ukážeme si také, jakou roli v tom všem hraje nálada, přesnost, kázeň, respekt a ochota pojmenovat hranice a nést riziko.

Komu je seminář určen

Seminář je určen jak pro stávající firemní šéfy, kteří chtějí ještě více rozvinout svůj obchodnický talent, tak i pro šéfy budoucí, kteří se na tuto pozice chtějí nebo potřebují posunout.

Program

4 x celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

Manažerská akademie nabízí možnost, jak na samostatnosti a kultivaci manažerského vzoru Vašich šéfů zapracovat, jak ji probudit, více aktivovat a aktivně využívat k tomu, aby Vaše týmy zaměřeně, kvalifikovaně a s úspěchem pracovaly na výsledcích a dobrém jménu Vaší společnosti.
Účastníci si definují manažerskou základnu pro svůj týmový úspěch:

  • Jak mám já jako šéf uchopit manažerskou roli, jaké jsou možnosti a jak je lidem sdělit tak, aby to vzali za své
  • Jak chápat dynamiku pracovních vztahů ve svém týmu a jak posilovat samostatnost každého ze členů týmu
  • Jak dobře pochopit, co se děje na hranicích mezi šéfem a jeho nadřízeným a jak se na těchto hranicích s úspěchem pohybovat
  • Jak číst různé emoční situace a tlaky a jak se s nimi umět vyrovnat bez narušení důvěry ve vztahu

1. den (3.3.2020)

Manažerské dovednosti: Co je práce manažera, manažerská komunikační trojčlenka

  • Role manažera
  • Parametry sdíleného cíle a jak ho „prodat lidem v týmu“
  • Sdělování informací a instrukcí
  • Zpětná vazba jako nástroj realizace změn

2. den (31.3.2020)

Mapa pracovních vztahů: užitečný nástroj pro delegování

  • Mapa pracovních vztahů
  • Konkrétní modifikace motivačních přístupů s ohledem na zařazení lidí do Mapy pracovních vztahů

3. den (14.4.2020)

Práce s mocí vůči týmu i nadřízeným

  • Mocenská rozhraní a tvorba dohod napříč různými zájmy
  • Komunikace limitů a rizik
  • Základní postupy pro hodnocení lidí
  • Manipulace na pracovišti

4. den (28.4.2020)

Emoce, tlak, odolnost a sebemotivace v roli managera

  • Sdělování emocí
  • Manipulační triky a reakce na ně
  • Práce s hněvem a strachem
  • Péče o osobní odolnost

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Vlaďka Roldánová, certifikovaný kouč EMCC

Ing. Vlaďka Roldánová, certifikovaný kouč EMCC

Autorka originálního konceptu obrany proti manipulaci, trenérka a konzultantka s 17letou praxí v boji proti manipulátorům, jak v prostředí firem, tak v obchodních či osobních vztazích. Pomáhá tam, kde je potřeba pročistit vzduch a (znovu) vybudovat otevřenou komunikaci založenou na respektu a souladu potřeb všech zúčastněných.