Excelentní nákupčí

  • Jaroslav Cirkovský, MBA Jaroslav Cirkovský, MBA
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • Obchod a marketing

Existuje celá řada společností, které si neuvědomují, že „každá zbytečně utracená koruna znamená o korunu méně zisku a každá ušetřená koruna přináší o korunu větší zisk“. Tyto společnosti proto nevěnují oddělení firemního nákupu a vzdělávání nákupčích dostatečnou pozornost. 
Průměrný nákupčí se snaží rychle reagovat na požadavky interních zákazníků a držet ceny na nízké úrovni. Zpravidla řeší pouze záležitosti operativního charakteru v termínu „včera bylo pozdě“.
Dobrý nákupčí pomůže společnosti dodávat svým zákazníkům zboží či služby v požadované ceně, kvalitě, množství a čase. To vše navíc od správného a bezpečného dodavatele.
Excelentní nákupčí k tomu přidá komplexní znalost nákupního trhu a schopnost zvolit správnou nákupní strategii a strategii vztahů s dodavateli. Hraje aktivní roli v řízení dodavatelů či ve vztahu s interními zákazníky.
Navíc také zná a chápe jejich význam a v praxi používá různé nástroje pro analýzu nákupního portfolia nebo nákupního procesu a jeho optimalizaci. V neposlední řadě je také zdatným vyjednavačem.

Cíl semináře

  • Získáte přehled o technice snižování nákupních cen a vyjednání lepších dodavatelských podmínek.
  • Dozvíte se, jak posoudit současnou úroveň nákupu a získáte povědomí o metodách optimalizace nákupních procesů.
  • Naučíte se také tajemství vytvoření účinné nákupní strategie.
  • Osvojíte si postupy a metody pro optimalizaci procesu nákupu a snižování jeho nákladů.
  • Na semináři nebudete jen sedět a poslouchat. Během realizace případové studie na téma realizace výběrového řízení si porovnáte vaše návrhy a postup kolegů z branže.

PŘÍNOS PRO ÚČASTNÍKY

  • Poznáte svůj vlastní styl a seznámíte se s principy úspěšného vyjednávání.
  • Získáte praktické poznatky pro zlepšení svých vyjednávacích schopností.
  • Budeme pracovat na tom, abyste své názory dokázali náležitě a logicky prezentovat a uměli je přesvědčivě obhájit.
  • Při řešení případové studie si uděláte představu, jaké jsou vaše silné stránky a na čem máte zapracovat.

Komu je seminář určen

Nákupčím různých oborů, kteří si chtějí rozšířit své znalosti, stejně tak i začínajícím pracovníkům nákupu, kteří se mají zájem vzdělávat a kariérově růst.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 16:30 hod

  • Řešení případové studie s aktivním zapojením jednotlivých účastníků
  • Zjistíte, na které klíčové procesy nákupu se zaměřit a proč
  • Dozvíte se, jaké faktory ovlivňují nákupní strategii
  • Zjistíte, jak vytvořit nákupní strategii
  • 10 základních typů strategii nákupu
  • Co je její základní stavební kámen
  • Způsoby, jak objektivně posoudit úroveň nákupu
  • 8 kroků nákupního procesu
  • 5 metod výběru a hodnocení dodavatelů, které můžete použít
  • Analytické nástroje, které můžete použít
  • Dozvíte se, jaká kritéria při výběru dodavatele zohlednit
  • Informace o tom, co je to elektronická aukce a jak ji využít pro vyjednání lepších dodavatelských podmínek a cen

 

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Je absolventem britského vysokoškolského programu zaměřeného na strategické řízeni a držitelem titulu Master of Business Administration (MBA) uděleného britskou Nottingham Trent University. Na OPEN UNIVERSITY CR, BUSINESS SCHOOL získal Profesionální diplom v managementu. Dále absolvoval řadu kurzů, seminářů a konferencí se zaměřením na problematiku nákupu a to v ČR i v zahraničí. Má čtyřiadvacetiletou praxi v oblasti nákupu / obchodu. Jako nákupní manažer působil v prostředí českých i zahraničních společností.