Generace X, Y a Z – jak získat a udržet pracovní potenciál těchto generací ve firmě

  • Olga Franců Olga Franců
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika

Všechny tři generace jsou součástí našeho života. Jsou to naši současní i budoucí kolegové. Víme, že jsou rozdílné. Nejdou ani lepší, ani horší, jsou trochu rozdílní. Mohou mít jiné hodnoty, vyrostli v jiném prostředí, lákají je jiné věci, jiný způsob práce. Motivují je jiné věci.
Potřebujeme všechny tři generace, chceme je získat do našich firem, namotivovat a pokud se nám osvědčí, udržet si je co nejdelší dobu.

Cíl semináře

Všechny obory trpí v současné době nedostatkem zaměstnanců. Mají problém najít a oslovit nové zaměstnance, ale i udržet si ty stávající. Nevědí, jak je motivovat a jak s nimi komunikovat. Jen málokterý zaměstnavatel se zabývá rozdíly mezi generacemi. Pojďte to společně změnit.
Účastníci se naučí rozdílně pracovat se všemi generacemi, získat je a porozumět jim.

Komu je seminář určen

Seminář je určen lidem, kteří mají v pracovní náplni získání nových zaměstnanců ze všech tří generací a pracovat s nimi, tedy nám všem.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Kdo je generace, kdo je generace Y, kdo je generace Z
  • Porovnání jednotlivých generací
  • Typické chování generace X,Y, Z
  • Přizpůsobení náboru jednotlivým generacím
  • Jaká jsou očekávání při výběru zaměstnavatele
  • Představa ideální práce
  • Generace X jako zaměstnanec
  • Generace Y jako zaměstnanec
  • Generace Z jako zaměstnanec
  • Různé benefity, co zajímá jednotlivé generace
  • Jak funguje motivace mezi generacemi
  • Jak si je udržet ve firmě
  • Jak přizpůsobit firemní kulturu všem generacím

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Olga Franců

Olga Franců

Rozsáhlé zkušenosti jsem získala při řízení HR procesů ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po dvaceti letech praxe v pozici personální ředitelky jsem přešla na druhou stranu a začala jsem pracovat jako HR kouč, osobní kouč, nezávislý konzultant, poradce a lektor v oblasti řízení lidských zdrojů a měkkých dovedností. Zde mohu zúročit dlouholetou práci s lidmi, kterou mám velmi ráda. Mé vědomosti a dovednosti nejsou jen vyčtené z knih, jsou podložené praxí, prožité. Mám ráda předávání zkušeností a především poznávání nových lidí, protože každý z nich mě něčím obohatí.