Jak postavit propagaci firmy na PPC reklamě a nevyhazovat peníze oknem

  • Ing. Petr Macek Ing. Petr Macek
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Obchod a marketing

PPC neboli Pay Per Click reklama se během posledních let stala klíčovou propagační taktikou většiny firem, malých i velkých. PPC je velmi komplexní obor, který nabízí mnoho různých možností, ať už jde o propagaci ve vyhledávačích, na sociálních sítích nebo na YouTube. Zároveň je to oblast velmi živá, která se často mění a není snadné držet se změnami krok. Seminář proto prakticky představí hlavní možnosti a principy PPC reklamy, včetně rad a tipů z praxe. Seminář využijí ty firmy, které si chtějí reklamu obsluhovat sami a potřebují instrukce do začátku, ale i firmy, které využívají externí agentury a potřebují se v oblasti orientovat, aby mohli své partnery a jejich výsledky „kontrolovat“.

Cíl semináře

  • naučit účastníky orientovat se v oblasti PPC reklamy
  • představit možnosti, které PPC reklama nabízí, jaké cíle vám pomůže naplnit
  • představit hlavní „kanály“ pro využití PPC reklamy, včetně základních návodů, tipů a rad
  • vysvětlit, jak vyhodnocovat PPC reklamy a hodnotit návratnost kampaní

Komu je seminář určen

  • majitelům firem, obchodním manažerům, marketingovým manažerům a specialistům
  • freelancerům a živnostníkům
  • všem zájemcům, kteří chtějí vlastními silami spravovat PPC reklamy k propagaci firmy nebo chtějí mít lepší kontrolu nad prací externích agentur

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  1. Možnosti PPC reklama nabízí, jaké cíle pomůže naplnit
  2. Hlavní „kanály“ pro využití PPC reklamy, včetně tipů a rad
    • PPC ve vyhledávačích (Google, Seznam)
      • Jak reklama funguje, kdy ji využít
      • Jak hledat klíčová slova
      • Jaká je struktura kampaní, jaké jsou hlavní prvky reklamy a jak s nimi pracovat
    • Produktové reklamy ve vyhledávačích (Google, Seznam)
    • PPC reklama v obsahových sítích (Google, Seznam)
      • Kde se reklama může zobrazovat, kdy ji využít
      • Jaké možnosti cílení jsou k dispozici, kdy je využít
      • Jak reklama může vypadat, jaké formáty jsou k dispozici a zda a jak je využít
      • Jaké jsou možnosti platby za „obsahové“ reklamy a kdy je použít
      • Jak pracovat s remarketingem / retargetingem
      • Google AdWords Editor
    • PPC reklama na Facebooku
      • Jaké možnosti reklamy nabízí Facebook, typy reklam
      • Práce s reklamním účtem – Správce reklam, Power Editor, Business Manager
      • Jaké možnosti cílů Facebook nabízí
      • Jak reklama může vypadat, jaké formáty jsou k dispozici a zda a jak je využít
      • Jak zacílit na Facebooku
      • Jak platit za reklamu na Facebooku a kdy jaké možnosti využít
      • Jak pracovat s remarketingem, jak využít cílení na podobná publika
    • PPC reklama na LinkedIn
      • Jaké možnosti reklamy nabízí LinkedIn, zda a kdy je využít
      • Jak zacílit na LinkedIn
      • Jak platit za reklamu na LinkedIn, kdy jakou možnost využít
    • PPC reklama na Twitteru
      • Jaké možnosti reklamy nabízí Twitter, zda a kdy je využít
      • Jak zacílit na Twitteru
      • Jak platit za reklamu na Twitteru, kdy jakou možnost využít
  3. Vyhodnocování PPC reklamy
    • Jak na propojení reklamy a Google Analytics
    • Jak a jaké informace a výsledky sledovat v Google Analytics
    • Jak a jaké informace a výsledky sledovat přímo v reklamních systémech
    • Jak vyhodnocovat návratnost kampaní

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Petr Macek

Ing. Petr Macek

Již 10 let pracuji jako praktik a konzultant v oblasti online marketingu. Poslední roky věnuji energii do vytváření „lehkého“ firemního systému pro kontrolu firem a cash flow - CAFLOU®.