Jak postavit propagaci firmy na PPC reklamě a nevyhazovat peníze oknem
-
Ing. Petr Macek
Při objednání 2 a více účastníků
- Obchod a marketing
PPC neboli Pay Per Click reklama se během posledních let stala klíčovou propagační taktikou většiny firem, malých i velkých. PPC je velmi komplexní obor, který nabízí mnoho různých možností, ať už jde o propagaci ve vyhledávačích, na sociálních sítích nebo na YouTube. Zároveň je to oblast velmi živá, která se často mění a není snadné držet se změnami krok. Seminář proto prakticky představí hlavní možnosti a principy PPC reklamy, včetně rad a tipů z praxe. Seminář využijí ty firmy, které si chtějí reklamu obsluhovat sami a potřebují instrukce do začátku, ale i firmy, které využívají externí agentury a potřebují se v oblasti orientovat, aby mohli své partnery a jejich výsledky „kontrolovat“.
Cíl semináře
- naučit účastníky orientovat se v oblasti PPC reklamy
- představit možnosti, které PPC reklama nabízí, jaké cíle vám pomůže naplnit
- představit hlavní „kanály“ pro využití PPC reklamy, včetně základních návodů, tipů a rad
- vysvětlit, jak vyhodnocovat PPC reklamy a hodnotit návratnost kampaní
Komu je seminář určen
- majitelům firem, obchodním manažerům, marketingovým manažerům a specialistům
- freelancerům a živnostníkům
- všem zájemcům, kteří chtějí vlastními silami spravovat PPC reklamy k propagaci firmy nebo chtějí mít lepší kontrolu nad prací externích agentur
Program
Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod
- Možnosti PPC reklama nabízí, jaké cíle pomůže naplnit
- Hlavní „kanály“ pro využití PPC reklamy, včetně tipů a rad
- PPC ve vyhledávačích (Google, Seznam)
- Jak reklama funguje, kdy ji využít
- Jak hledat klíčová slova
- Jaká je struktura kampaní, jaké jsou hlavní prvky reklamy a jak s nimi pracovat
- Produktové reklamy ve vyhledávačích (Google, Seznam)
- PPC reklama v obsahových sítích (Google, Seznam)
- Kde se reklama může zobrazovat, kdy ji využít
- Jaké možnosti cílení jsou k dispozici, kdy je využít
- Jak reklama může vypadat, jaké formáty jsou k dispozici a zda a jak je využít
- Jaké jsou možnosti platby za „obsahové“ reklamy a kdy je použít
- Jak pracovat s remarketingem / retargetingem
- Google AdWords Editor
- PPC reklama na Facebooku
- Jaké možnosti reklamy nabízí Facebook, typy reklam
- Práce s reklamním účtem – Správce reklam, Power Editor, Business Manager
- Jaké možnosti cílů Facebook nabízí
- Jak reklama může vypadat, jaké formáty jsou k dispozici a zda a jak je využít
- Jak zacílit na Facebooku
- Jak platit za reklamu na Facebooku a kdy jaké možnosti využít
- Jak pracovat s remarketingem, jak využít cílení na podobná publika
- PPC reklama na LinkedIn
- Jaké možnosti reklamy nabízí LinkedIn, zda a kdy je využít
- Jak zacílit na LinkedIn
- Jak platit za reklamu na LinkedIn, kdy jakou možnost využít
- PPC reklama na Twitteru
- Jaké možnosti reklamy nabízí Twitter, zda a kdy je využít
- Jak zacílit na Twitteru
- Jak platit za reklamu na Twitteru, kdy jakou možnost využít
- Vyhodnocování PPC reklamy
- Jak na propojení reklamy a Google Analytics
- Jak a jaké informace a výsledky sledovat v Google Analytics
- Jak a jaké informace a výsledky sledovat přímo v reklamních systémech
- Jak vyhodnocovat návratnost kampaní
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.
Ing. Petr Macek
Již 10 let pracuji jako praktik a konzultant v oblasti online marketingu. Poslední roky věnuji energii do vytváření „lehkého“ firemního systému pro kontrolu firem a cash flow - CAFLOU®.