Kurz pro materiálové účetní
-
Tomáš Líbal
Při objednání 2 a více účastníků
- Účetnictví a daně
Jaké náležitosti mají mít doklady související s materiálovými zásobami a jak předcházet častým chybám?
Máte zavedené správné postupy účtování o materiálových zásobách?
Víte, že součástí pořizovací ceny materiálu je i vnitropodniková přeprava?
Umíte správně postupovat při inventarizaci materiálu a při účetní uzávěrce?
Cíl semináře
- Zkvalitnit postupy při účtování o materiálových zásobách.
- Rozpoznat chyby při fakturaci materiálu.
- Na množství příkladů zaměřených na praxi se seznámit se správnými postupy.
Komu je seminář určen
Kurz je určen účetním materiálových účtáren a zaměstnancům působícím v oblasti materiálových zásob.
Program
Polodenní seminář 9:00 - 13:30 hod
- Náležitosti dokladů
- faktura,
- daňový doklad u DPH,
- příjemka,
- výdejka atd.
- Směrná účtová osnova vymezující oblast materiálových zásob.
- Oceňování materiálu.
- Účetní případy související
- s pořízením materiálu,
- se skladováním materiálu,
- s výdejem materiálu.
- Inventarizace materiálu – termíny, inventurní soupisy, inventarizační zápisy a vypořádání inventarizačních rozdílů.
- Možná kompenzace rozdílů zjištěných při inventarizaci zásob, technické a technologické úbytky a pravidla pro likvidaci zásob.
- Inventarizační rozdíly ve vztahu k DPH.
- Oceňování ke dni účetní závěrky a související účetní případy.
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka.
Tomáš Líbal
Oborem účetnictví a daněmi se zabývá od roku 1991. Odpřednášel tisíce hodin v nejrůznějších kurzech a seminářích zaměřených na účetnictví a daně. Poradenské služby zaměřené na účetnictví a daně poskytl desítkám firem. Jako autor a spoluautor se podílel na několika publikacích, učebních pomůckách a mnoha článcích zveřejněných v odborném tisku.