Manipulace v pracovních vztazích

  • Ing. Vlaďka Roldánová, certifikovaný kouč EMCC Ing. Vlaďka Roldánová, certifikovaný kouč EMCC
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika
  • Obchod a marketing

Jednáte s lidmi, kteří překrucují realitu, jak se jim hodí, a přesto s nimi musíte spolupracovat?
Řeknete často ANO, i když jste chtěli říct NE? Nikoho nebaví tahat pořád jen za kratší konec provazu. Kurz Vám pomůže porozumět tomu, jaké mechanismy z nás dělají slabší partnery, proč některé situace považujeme za náročné a jiné ne a jak si zachovat psychické zdraví a pracovní výkonnost v prostředí mocenského tlaku.

Cíl semináře

Kurz poskytne pochopení základních motivací a postupů manipulátorů a nabídne i konkrétní komunikační techniku na obranu proti manipulaci. Vyzkoušíte si postup, jak si manipulátora nepustit k tělu.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem jako obrana před manipulativními vztahy a speciálně pro:

  • pracovníky, kteří musejí uspět v mocensky nevyrovnaných pozicích
  • pro manažery, šéfy týmů, obchodníky.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Kdo je to manipulátor a jak ho spolehlivě poznáme?
  • Definice manipulace, mocenských her a jejich účastníků
  • Znaky osobnosti manipulátora, cíle manipulátora
  • Typologie manipulátorů
  • Zásady komunikace s manipulátorem
  • Technika kontramanipulace
  • Scénáře a strategie mocenských her

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Vlaďka Roldánová, certifikovaný kouč EMCC

Ing. Vlaďka Roldánová, certifikovaný kouč EMCC

Autorka originálního konceptu obrany proti manipulaci, trenérka a konzultantka s 17letou praxí v boji proti manipulátorům, jak v prostředí firem, tak v obchodních či osobních vztazích. Pomáhá tam, kde je potřeba pročistit vzduch a (znovu) vybudovat otevřenou komunikaci založenou na respektu a souladu potřeb všech zúčastněných.