Marketing a reklama z daňového a účetního hlediska
-
Ing. Jiří Jindrák
Při objednání 2 a více účastníků
- Účetnictví a daně
Reklama a marketing patří k životu většiny podnikatelských subjektů. Jsou zároveň častým cílem kontrol správce daně. Praktické dopady této oblasti do daňového a účetního života firmy patří k těm zajímavým oblastem, kterým se věnuje finanční oddělení každé společnosti.
Cíl semináře
Na tomto semináři vám představíme vliv daňových a účetních pravidel v oblasti marketingu a reklamy způsobem, který využijí nejen účetní a daňoví specialisté, ale i marketingoví specialisté a tvůrci marketingových rozpočtů.
Komu je seminář určen:
Komu je seminář určen
Seminář je určen všem pracovníkům, jejichž pracovní náplní je problematika marketingu a reklamy.
Program
Polodenní seminář 9:00 - 13:00 hod
- dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například: propagační či dárkové poukazy, akce podpory prodeje, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků a mnohé jiné.
- daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty)
- dopady DPH na marketing a finanční plánování vč.technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.
- nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy
- představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik
- odpovědi na konkrétní otázky posluchačů
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka.
Ing. Jiří Jindrák
Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze, obor daně a účetnictví. Daňové praxi se věnuje již více než 15 let. Zaměřuje se na problematiku zdanění právnických a fyzických osob a DPH. Od roku 2007 se věnuje přednáškové činnosti pro širokou veřejnost s cílem realizovat semináře s praktickým pohledem na daňovou a související účetní problematiku. Hovoří německy a anglicky.