Motivace zaměstnanců, odměňování a benefity

  • Olga Franců Olga Franců
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika

Víte jak nastavit systém odměňování tak, aby byl pro zaměstnance motivační a zároveň akceptovatelný pro zaměstnavatele? Účastníci našeho dvoudenního semináře porozumí celému procesu motivace a odměňování i tomu, jak vytvořit kvalitní odměňovací systém, který bude motivační pro všechny kategorie zaměstnanců.

Cíl semináře

Společně se zamyslíme nad motivací lidí k práci, proč někoho motivuje nové služební auto, někoho možnost práce z domova a někoho například možnost osobního růstu. Zároveň se seznámíme s tím, jak zákony ovlivňují celý odměňovací systém, jak nastavit vnitřní mzdový předpis na míru konkrétní firmě i se současnými trendy v oblasti benefitů.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem lidem, kteří chtějí porozumět motivaci k práci. Personalistům, personálním manažerům, majitelům a výkonným ředitelům menších firem, všem, do jejichž kompetence spadá odpovědnost za firemní motivační plány a pro které je motivace zaměstnanců každodenním chlebem.

Program

Dvoudenní seminář 9:00 - 15:30 hod.

  • Motivace a sebemotivace
  • Význam motivace pro zvyšování pracovního výkonu
  • Čí práce je motivace
  • Pozitivní a negativní motivace
  • Nefinanční motivace
  • Demotivace
  • Odměňování ze zákona
  • Minimální a zaručená mzda
  • Postup při tvorbě systému odměňování
  • Vnitřní mzdový předpis
  • Nároková a nenároková složka mzdy
  • Plánování personálních nákladů
  • Zaměstnanecké benefity
  • Různorodé potřeby zaměstnanců
  • Současné trendy v poskytování benefitů

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta po oba dny dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka. Kapacita tohoto semináře je limitována maximálně patnácti účastníky.
 

Olga Franců

Olga Franců

Rozsáhlé zkušenosti jsem získala při řízení HR procesů ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po dvaceti letech praxe v pozici personální ředitelky jsem přešla na druhou stranu a začala jsem pracovat jako HR kouč, osobní kouč, nezávislý konzultant, poradce a lektor v oblasti řízení lidských zdrojů a měkkých dovedností. Zde mohu zúročit dlouholetou práci s lidmi, kterou mám velmi ráda. Mé vědomosti a dovednosti nejsou jen vyčtené z knih, jsou podložené praxí, prožité. Mám ráda předávání zkušeností a především poznávání nových lidí, protože každý z nich mě něčím obohatí.