Motivace zaměstnanců, odměňování a benefity
-
Olga Franců
Při objednání 2 a více účastníků
- Management
- HR a personalistika
Víte jak nastavit systém odměňování tak, aby byl pro zaměstnance motivační a zároveň akceptovatelný pro zaměstnavatele? Účastníci našeho dvoudenního semináře porozumí celému procesu motivace a odměňování i tomu, jak vytvořit kvalitní odměňovací systém, který bude motivační pro všechny kategorie zaměstnanců.
Cíl semináře
Společně se zamyslíme nad motivací lidí k práci, proč někoho motivuje nové služební auto, někoho možnost práce z domova a někoho například možnost osobního růstu. Zároveň se seznámíme s tím, jak zákony ovlivňují celý odměňovací systém, jak nastavit vnitřní mzdový předpis na míru konkrétní firmě i se současnými trendy v oblasti benefitů.
Komu je seminář určen
Seminář je určen všem lidem, kteří chtějí porozumět motivaci k práci. Personalistům, personálním manažerům, majitelům a výkonným ředitelům menších firem, všem, do jejichž kompetence spadá odpovědnost za firemní motivační plány a pro které je motivace zaměstnanců každodenním chlebem.
Program
Dvoudenní seminář 9:00 - 15:30 hod.
- Motivace a sebemotivace
- Význam motivace pro zvyšování pracovního výkonu
- Čí práce je motivace
- Pozitivní a negativní motivace
- Nefinanční motivace
- Demotivace
- Odměňování ze zákona
- Minimální a zaručená mzda
- Postup při tvorbě systému odměňování
- Vnitřní mzdový předpis
- Nároková a nenároková složka mzdy
- Plánování personálních nákladů
- Zaměstnanecké benefity
- Různorodé potřeby zaměstnanců
- Současné trendy v poskytování benefitů
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta po oba dny dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka. Kapacita tohoto semináře je limitována maximálně patnácti účastníky.
Olga Franců
Rozsáhlé zkušenosti jsem získala při řízení HR procesů ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po dvaceti letech praxe v pozici personální ředitelky jsem přešla na druhou stranu a začala jsem pracovat jako HR kouč, osobní kouč, nezávislý konzultant, poradce a lektor v oblasti řízení lidských zdrojů a měkkých dovedností. Zde mohu zúročit dlouholetou práci s lidmi, kterou mám velmi ráda. Mé vědomosti a dovednosti nejsou jen vyčtené z knih, jsou podložené praxí, prožité. Mám ráda předávání zkušeností a především poznávání nových lidí, protože každý z nich mě něčím obohatí.