Nastartujte své obchodníky pomocí znalostí obchodních osobností

  • Mgr. Marek Velas Mgr. Marek Velas
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Obchod a marketing

Zajímají Vás vlastní obchodníci a jejich potenciál? Chcete se dozvědět něco o prodejním stylu vašich obchodníků? Vyhovují vaši obchodníci osobnosti vašich zákazníků? Potřebujete zaktivizovat své obchodníky? Seminář je určen zájemcům o hlubší pohled na svůj obchodní tým a na různé osobnosti ve vlastním obchodním týmu.

Cíl semináře

Společně se zaměříme na jednotlivé typy obchodníků a jak odpovídají vašim typům zákazníků. Díky řešení příkladů z praxe se naučíte rozpoznávat, který z obchodníků osobností vyhovuje „lovci“, a který je spíše „ošetřovatel-zahradník“ a jaké existují další role. Účastníci si na wokshopu vyzkouší praktickou analýzu typů obchodníků. V rámci setkání si účastníci vyzkouší způsoby nastavení obchodních cílů na jednotlivé obchodní osobnosti. Při nácviku si také společně odhalíme způsoby motivace obchodníků.

Komu je seminář určen

Seminář je určen obchodním manažerům, kteří hledají způsoby motivace svých obchodníků a nevědí si někdy rady se svými lidmi. Je určen i zájemcům o téma fluktuace a motivace obchodníků. Samotní obchodníci na workshopu najdou inspiraci pro svůj další osobní rozvoj.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Analýza konkrétního očekávání účastníků a společná shoda nad cíli školení.
  • Typologie obchodníků
    • Typy osobnostních profilů obchodníků.
    • KABC analýza vlastních obchodníků.
    • Správný mix v obchodním týmu – jak určit osobnosti dotahovače, realizátora, formovače, všudybyla, lovce a zahradníka.
  • Funkční principy práce s mixem obchodníků
    • Dobré zkušenosti a typické chyby při práci s jednotlivými osobnostmi obchodníků.
    • Stavba obchodních plánů podle osobnosti zákazníka a obchodníka.
    • Ukázka Použití psychologické diagnostiky obchodního týmu – MBTI, Belbin, DICS etc.
  • Realizace rozvoje obchodního týmu.
    • Nastavení cílů rozvoje obchodního týmu.
    • Časté otázky a chyby v průběhu rozvoje obchodníků.
    • Jak organizovat blízké a vzdálené obchodní týmy.
    • Fluktuace a důvody odchodu obchodníků.
    • Zvládání a rozvoj nepříjemných obchodníků.

 

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Mgr. Marek Velas

Mgr. Marek Velas

Mgr. Marek Velas je trenér v oblasti řízení lidských zdrojů a obchodu, moderátor a zakladatel www.edupank.cz. Vystudoval Andragogiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Má více než dvacetiletou manažerskou praxi. Jeho tréninky jsou zaměřeny na fungující zkušenosti a rozvoj myšlení "out of box". Ve svém portfoliu má vedení praktických tréninků pro různé společnosti, jako například pro Actelion, Ambiente, BAK, Berendsen, Cinestar, Festo, Fote, Doppler, Humanitas profes, Kuhn, KP2, Laufen, Madison VAT, Ovocný světozor, Seznam atd. Jako lektor se zaměřuje na kurzy z oblasti lidských zdrojů a IT. Je členem @careerdesigners.