Online seminář: Jak adaptovat oddělení Lidských zdrojů na online prostředí
-
Mgr. Olga Svobodová, Assoc CIPD
Při objednání 2 a více účastníků
- Management
- HR a personalistika
Většina firem v současnosti využívá v maximální míře vzdálenou spolupráci na home office. To, co jsme dříve považovali za benefit, se nyní stalo nezbytností. HRistům tento radikální krok přináší mnoho změn, jak procesních, tak komunikačních a mezilidských. Pojďme si udělat audit toho, zda jste právě ve Vaší organizaci všechny potřebné změny zachytili, a podívat se i na to, jak další potenciálně problematické situace při spolupráci online řešit.
Cíl semináře
S přechodem na vzdálenou spolupráci získává role HR nový obsah. HR se stává manažerem i realizátorem této změny, ne vždy vítané. Na webináři najdeme způsoby, jak si tuto roli usnadnit a jak v náročnějších podmínkách dobře zvládnout běžné i nové HR úkoly. Zaměříme se na nejdůležitější úpravy HR procesů a na principy HR komunikace v období adaptace na „New Normal“. Výstupem bude akční plán HR priorit se zaměřením právě na Vaši společnost.
Komu je seminář určen
HR manažerům, HR business partnerům a HR specialistům organizací, které přešly na online spolupráci
Program
Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.
- změna role HR při spolupráci v online prostředí (komunikace, proaktivita, nové zodpovědnosti a nezbytné dovednosti) a řízení změny
- co zohlednit při aktualizaci nebo nastavování HR strategie a cílů
- úprava HR procesů na online prostředí:
- výběr a nábor zaměstnanců v online a pro online (zdroje, metody, komunikace s kandidáty)
- možnosti a zacílení HR marketingu, branding firmy
- firemní kultura a interní komunikace při online spolupráci
- onboarding zaměstnanců (změny v procesu, lidská stránka onboardingu)
- nezbytná podpora zaměstnancům při práci v online prostředí a přehled nejdůležitějších relevantních pracovně-právních procesů, technologické nástroje usnadňující HR procesy
- performance management (adaptace procesu na online formu, úpravy cílů, komunikace manažerům)
- nastavení benefitů a work-life balance při práci na home office
- rozvoj zaměstnanců a kariérní změny při práci online
- organizační změny v online prostředí, outplacement online formou
- jak v HR roli podporovat komunikaci a spolupráci v online prostředí
- typické chyby při přechodu na online spolupráci, a jak si s nimi poradit
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi.
Mgr. Olga Svobodová, Assoc CIPD
V roli HR manažera jsem za více než 10 let působení v mezinárodních IT a technologických firmách získala zkušenosti se strategickým řízením HR především ve změnových fázích – rozvoj firmy, startup, M&A i reorganizace. V posledních letech kombinuji HR projekty a lektorování kurzů měkkých dovedností.
Vystudovala jsem andragogiku a personální řízení na FF UK a humanitní studia na FHS UK. Jsem certifikovanou systemickou koučkou (Innergy, 2017), u Nottingham Business School jsem získala CIPD Postgraduate Diploma v HR Managementu. V současné době studuji tanečně pohybovou terapii u Moving Self Institut.