Online seminář: Jak adaptovat oddělení Lidských zdrojů na online prostředí

  • Mgr. Olga Svobodová, Assoc CIPD Mgr. Olga Svobodová, Assoc CIPD
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika

Většina firem v současnosti využívá v maximální míře vzdálenou spolupráci na home office. To, co jsme dříve považovali za benefit, se nyní stalo nezbytností. HRistům tento radikální krok přináší mnoho změn, jak procesních, tak komunikačních a mezilidských. Pojďme si udělat audit toho, zda jste právě ve Vaší organizaci všechny potřebné změny zachytili, a podívat se i na to, jak další potenciálně problematické situace při spolupráci online řešit.

Cíl semináře

S přechodem na vzdálenou spolupráci získává role HR nový obsah. HR se stává manažerem i realizátorem této změny, ne vždy vítané. Na webináři najdeme způsoby, jak si tuto roli usnadnit a jak v náročnějších podmínkách dobře zvládnout běžné i nové HR úkoly. Zaměříme se na nejdůležitější úpravy HR procesů a na principy HR komunikace v období adaptace na „New Normal“. Výstupem bude akční plán HR priorit se zaměřením právě na Vaši společnost.

Komu je seminář určen

HR manažerům, HR business partnerům a HR specialistům organizací, které přešly na online spolupráci 

Program

Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.

  • změna role HR při spolupráci v online prostředí (komunikace, proaktivita, nové zodpovědnosti a nezbytné dovednosti) a řízení změny
  • co zohlednit při aktualizaci nebo nastavování HR strategie a cílů
  • úprava HR procesů na online prostředí:
  • výběr a nábor zaměstnanců v online a pro online (zdroje, metody, komunikace s kandidáty)
  • možnosti a zacílení HR marketingu, branding firmy
  • firemní kultura a interní komunikace při online spolupráci
  • onboarding zaměstnanců (změny v procesu, lidská stránka onboardingu)
  • nezbytná podpora zaměstnancům při práci v online prostředí a přehled nejdůležitějších relevantních pracovně-právních procesů, technologické nástroje usnadňující HR procesy
  • performance management (adaptace procesu na online formu, úpravy cílů, komunikace manažerům)
  • nastavení benefitů a work-life balance při práci na home office
  • rozvoj zaměstnanců a kariérní změny při práci online
  • organizační změny v online prostředí, outplacement online formou
  • jak v HR roli podporovat komunikaci a spolupráci v online prostředí
  • typické chyby při přechodu na online spolupráci, a jak si s nimi poradit

 

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete  pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi.

Mgr. Olga Svobodová, Assoc CIPD

Mgr. Olga Svobodová, Assoc CIPD

V roli HR manažera jsem za více než 10 let působení v mezinárodních IT a technologických firmách získala zkušenosti se strategickým řízením HR především ve změnových fázích – rozvoj firmy, startup, M&A i reorganizace. V posledních letech kombinuji HR projekty a lektorování kurzů měkkých dovedností.
Vystudovala jsem andragogiku a personální řízení na FF UK a humanitní studia na FHS UK. Jsem certifikovanou systemickou koučkou (Innergy, 2017), u Nottingham Business School jsem získala CIPD Postgraduate Diploma v HR Managementu. V současné době studuji tanečně pohybovou terapii u Moving Self Institut.