Rozvoj obchodního potenciálu
-
Ing. Kamila Bazala, MBA
Při objednání 2 a více účastníků
- Obchod a marketing
Na tomto výjimečně uvolněném semináři se zaměříme na kompetence a aktivity vedoucí k úspěchu. Není cílem být v naškrobeném obleku, ale v pohodlné košili uvolnit mysl, zapojit obě hemisféry a nechat se unášet vlastním zapálením, stavem, kdy zapojíte svou přirozenou tvůrčí kreativitu, nadsázku, otevřenost a zejména humor. Tento stav Vám pomůže řešit zacyklení v problému, ze kterého není lehké uniknout.
Na semináři společně otevřeme diskuzi na téma obchodní potenciál a namalujeme graf, se kterým budeme celý den pracovat. Obchodní vztah začíná již v první minutě, krátkými humornými ukázkami naznačíme možnosti vývoje.
Cíl semináře
Cílem semináře je rozvinout obchodní potenciál účastníků, tzn. obchodní dovednosti, kompetence a jednotlivé aktivity, vedoucí k úspěchu a to zážitkovou formou. Účastníci zapojí fantazii, kreativitu, emoce a obchodní praxi tak, aby celkový zážitek pomohl upevnit vetší část semináře do dlouhodobější paměti. Klíčové je zaměřit se na fáze obchodního jednání a také WIN-WIN metodu, neboť ta má v dlouhodobých obchodních vztazích velmi významný efekt. Najít pomocí sdílení, brainstormingu a koučování účastníků nejdůležitější faktory úspěchu obchodníka, zdůraznit triky vhodné pro vyjednávání jednotlivců i týmů. Formou zážitkových modelových situací natrénovat problémové fáze obchodních jednání, získat jednoduché nástroje a zpětnou vazbu pro každodenní praxi. Pomocí zábavných video ukázek dosáhnout nadhledu nutného pro zpětnou vazbu a sebereflexi. Zapojit všechny účastníky při hledání všech silných i slabých stránek obchodníka a zdůraznit jejich jedinečnosti. Cílem semináře je dále poukázat na nejčastější chyby obchodníků, které mají negativní dopad na obchodní jednání. Pomocí extrémního znázornění tyto chyby eliminovat v obchodní praxi. Formou krátkého výkladu zdůraznit, proč má určitý typ zákazníka námitky a v praktické části je překonat. Na závěr shrnout všechny důležité informace, fakta a prostřednictvím kvízu dojít ke shodě.
Komu je seminář určen
Seminář je určen obchodníkům, sales reprezentantům v privátním i veřejném sektoru, napříč všemi obory.
Program
Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod
- Obchodní potenciál
- Obchodník a první minuta
- Pár slov ke komunikaci
- Zážitkové modelové situace
- Fáze obchodního jednání v praxi
- Otázky, Argumenty, Námitky
- Vyjednávání jednotlivců a týmů WIN - WIN
- Vaše jedinečnosti a zpětná vazba
- Nejčastější chyby obchodníků
- Shrnutí
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.
Ing. Kamila Bazala, MBA
Absolventka VŠB-TU Ostrava, obor Management a podniková ekonomika (Ing.) a Liverpool Universtity (MBA). Zkušená lektorka s dlouholetou praxí, věnuje se zejména koučování a školení v oblasti soft skills (obchodní dovednosti, emoční inteligence, prezentační dovednosti, leadership, týmová spolupráce apod.). Má bohaté zkušenosti z oblasti zdravotnictví, finančních institucí, obchodních společností a to jak národních, tak nadnárodních.