Time management s okamžitou aplikací v reálném životě

  • Mgr. Radovan Čadek, Ph.D. Mgr. Radovan Čadek, Ph.D.
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • Soft skills - měkké dovednosti

Seminář vám pomůže zjistit a ihned aplikovat, jaké jsou moderní a zcela konkrétní možnosti a nástroje pro práci s mnoha informacemi. Naučíte se a na reálných případech uvidíte, jak koordinovat mnoho aktivit paralelně, a přitom být stále podporou pro váš tým. Spousty e-mailů, problémů, akčních plánů, projektů, reportů a prezentací již pro vás nebudou překážkou rozvoje vašeho týmu a svěřeného oddělení.

Cíl semináře

Koncepce semináře se velmi odlišuje od obvyklých stylů školení Time managementu, protože se zaměřuje na reálné prvky, papírové a digitální nástroje, které mají pomoci vedoucím pracovníkům zvládat enormní objemy informací a pracovat s nimi. Přehled současných možností však navíc doplňuje výklad, v jakých případech, proč a jak dané nástroje využít. Na desítkách reálných obrázků se dozvíte, jak správně obohatit trio „papírový blok – Outlook – Excel“, které již dávno nemohou být hlavními nástroji dnešních manažerů.
Velmi specificky se seznámíte s tím, jaké jsou dostupné nástroje pro psaní poznámek a uchování informací, z čehož lze následně vycházet při tvorbě strategií a zadání projektů. Další praktické části výkladu jsou zaměřené na uspořádání poznámek, organizaci a strukturování osobní přípravy a zavedení vlastních rutinních postupů a na tvorbu standardů. Velmi nápomocným ve správě informací a při čtení a uchování informací z e-mailů může být kreslení myšlenkových map v programu Mindjet MindManager, kterému je věnována celá jedna část.
Získáte zcela unikátní a konkrétní návody, jak být efektivnější a zaručeně spolehlivý manažer, který zvládá perfektně koordinovat jak sebe, tak svůj tým v operativě i projektových úlohách.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem vedoucím pracovníkům a managmentu, ale i specialistům a projektovým manažerům, kteří pracují s mnoha informacemi, případně potřebují koordinovat mnoho aktivit paralelně.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod.

  • Organizovaná práce s daty a informacemi různých druhů
  • Správa mnoha informací a poznatků
  • Jak řídit a synchronizovat mnoho projektů současně v korespondenci se strategií a vizí firmy
  • Způsoby vedení poznámek ze schůzek a z vyšetřování
  • Prvky, které usnadní práci vedoucím pracovníkům
  • Tipy pro tvorbu myšlenkových map vhodných pro každý den
  • Praktický trénink kreslení myšlenkových map
  • Základní ochrana všech informací a poznámek – digitální bezpečnost na PC/mob
  • Vedení kritických položek/poznámek vedoucího pracovníka
  • Standardy a standardizace činnosti týmu

Další informace

Na seminář si s sebou můžete vzít vlastní notebook nebo tablet s nahranou aplikací MindManager. Aplikaci si můžete stáhnout zdarma na tomto odkazu: https://www.mindjet.com/

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Mgr. Radovan Čadek, Ph.D.

Mgr. Radovan Čadek, Ph.D.

Výrobní a projektový manažer v automobilovém a farmaceutickém průmyslu, certifikovaný Six Sigma, LEAN a Prince2. Aktivnímu budování a vylepšování osobitého, ale snadno osvojitelného způsobu práce s informacemi, se věnuje v denní praxi od roku 2012 a od roku 2015 tento velmi efektivní styl práce přednáší a školí. Desítky pracovních skupin se již inspirovaly jeho způsobem práce, který je zárukou spolehlivosti. Jeho specializací je mimo jiné tvorba strategií, práce s myšlenkovými mapami, vyšetřování problémů ve výrobě a procesní audity.