Obchodní podmínky
platné od 23. 5. 2018
- Objednávka vzdělávací akce se stává momentem elektronického nebo písemného doručení agentuře závaznou. Odesláním objednávky klient potvrzuje správnost identifikačních údajů a souhlas s obchodními podmínkami společnosti EDUZONE, s.r.o.
- V případě změny identifikačních údajů na Vaší straně prosíme o jejich bezodkladné sdělení kterýmkoli dostupným komunikačním prostředkem.
- Cena vzdělávací akce zahrnuje náklady agentury na lektora, pronájem konferenčních prostor (platí pouze pro prezenční semináře), audio-vizuální techniky, občerstvení v průběhu akce (platí pouze pro prezenční semináře) a školící materiály. Ceny jsou uváděny bez DPH 21%.
- Nárok na slevu 10% z ceny vzdělávací akce vzniká klientovi v případě objednávky kurzu pro více než jednoho účastníka. V případě účasti pěti a více účastníků z jedné organizace, nás prosím kontaktujte ohledně individuální slevy.
- Účastnický poplatek hradíte převodem z účtu na základě faktury, kterou vám zašleme e-mailem spolu s potvrzením objednávky nebo pomocí QR kódu, který se vám zobrazí po potvrzení objednávky na našich www stránkách a je také uveden na faktuře - daňovém dokladu. Při zadávání platby bankovním převodem (faktura), prosím věnujte zvýšenou pozornost při vkládání variabilního symbolu, který naleznete na faktuře.
- Pokud nedojde k úhradě ceny vzdělávací akce, resp. k připsání platby na náš účet alespoň jeden pracovní den před konáním akce, nemůže se vzdělávací akce daná osoba/osoby zúčastnit. Účastnický poplatek není možné platit v hotovosti.
- Pokud zrušíte svoji účast nejpozději dva týdny před konáním akce, storno poplatek činí 50 % z ceny kurzu, v době kratší než dva týdny činí storno poplatek 100% ceny kurzu. Pokud víte, že se na akci nebudete moci dostavit, můžete samozřejmě delegovat např. svého kolegu, který na místě sdělí zástupci organizátora, koho nahrazuje. Budeme rádi, pokud nás o takové skutečnosti budete informovat s předstihem alespoň jednoho pracovního dne e-mailem nebo telefonicky.
- Při nízkém počtu zájemců nebo v případě zásahu vyšší moci se akce neuskuteční. V takovém případě vám jako účastníkovi nabídneme náhradní termín, kredit pro účast na jiném semináři nebo vrácení účastnického poplatku v plné výši.
- Při onemocnění lektora může dojít k přeložení akce na jiný termín, anebo zajistíme stejně kvalifikovaného lektora v původně plánovaném termínu semináře. Rovněž je přípustná změna místa konání semináře, samozřejmě jen v rámci jednoho města. O všech případných změnách budete včas informováni e-mailem nebo telefonicky.
- Po absolvování vzdělávací akce je každému účastníkovi vystaven certifikát o absolvování semináře, který vám zašleme elektronickou formou do e-mailu uvedeného v přihlášce nebo předáme na místě po skončení akce.
- Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kterou tvoří vaše objednávka.
- Aktuální obchodní podmínky jsou vždy uvedeny na našich stránkách eduzone.cz.
- Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Všechny vaše osobní údaje, které od vás obdržíme, budou shromážděny, uloženy a použity v souladu s platnými právními předpisy, zejména v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Podrobnosti o zásadách ochrany osobních údajů ve společnosti EDUZONE, s.r.o. jsou uvedeny zde.