Asertivní komunikace a efektivní zpětná vazba

  • Ing. Daniela Sedloňová Ing. Daniela Sedloňová
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
  • Management

Jsou Vám nepříjemné konfrontace či naopak komunikace s někým, kdo je pasivní a vše Vám jen odkýve? Kurz Vám odkryje, jak komunikovat nepříjemné zprávy bez vyvolání v druhém obranného mechanismu. Budete schopni komunikovat asertivně a minimalizovat tak nedorozumění a konflikty. Rozpoznáte manipulativní chování a budete vědět, jak mu nepodlehnout. Nacvičíte si, jak říkat NE bez pocitu viny. Osvojíte si asertivní techniky na prosazení svých zájmů. Zvládnete podávat rozvojovou pozitivní i negativní zpětnou vazbu s dobrým pocitem.

Cíl semináře

Cílem semináře je naučit se efektivně komunikovat své názory, pocity a potřeby. Naučit se naslouchat a jasně formulovat svou hlavní myšlenku. Umět říci jasné ne, v momentu, kdy to tak cítíme a nenechat se vmanipulovat do ano. Naučit se odkomunikovat nepříznivé informace beze strachu z odezvy. Osvojíte si mnohé asertivní techniky, které zahrnují gramofonovou desku, otevřené dveře, asertivní odmítnutí, požádání o laskavost atp. Budete vědět, jak se zachovat v komunikačně náročných situacích. Nacvičíte si, jak podávat pozitivní, ale i negativní zpětnou vazbu rozvojovým způsobem tak, aby byla druhé straně přínosem. Získáte větší jistotu, budete schopni komunikovat rovnocenně, nalézat kompromisy a posílíte vztahy se svými zákazníky či kolegy.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pro všechny zaměstnance či podnikatele, kteří přicházejí do interakce s kolegy, klienty či zákazníky. Je mimořádně vhodný pro vedoucí týmů a firem, jež podávají zpětnou vazbu.

Program

Celodenní seminář 9,00 - 15,30 hod

  • Vymezení pojmu asertivní komunikace
  • 4 typy chování: asertivní, agresivní, nepřímo agresivní a pasivní
  • Asertivní práva
  • Komunikační zlozvyky
  • Aktivní naslouchání
  • Hlavní myšlenka: aneb jak se vyjadřovat stručně a jasně
  • Asertivní techniky aneb jak zvládnout jakoukoliv situaci
  • Jak říci ne
  • Technika nenásilné komunikace: jak komunikovat nepříjemnou informaci
  • 7 principů kooperativní komunikace
  • Zpětná vazba: proč je důležitá a jak jí podat rozvojovým způsobem
  • Rozdíl mezi negativní zpětnou vazbou a kritikou
  • Zásady přijímání pochvaly a kritiky

 

 

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Daniela Sedloňová

Ing. Daniela Sedloňová

Zkušená koučka a lektorka s dlouholetou manažerskou praxí. V letech 2004-2007 působila ve Velké Británii v mezinárodní společnosti Wotif Group na pozici Projektové manažerky pro střední a východní Evropu, během tohoto času získala CAE certifikaci anglického jazyka (Cambridge Certificate in Advanced English). Daniela má 12 let praxe na obchodních manažerských pozicích v mezinárodních společnostech. Jako ředitelka obchodu pro HRS vedla multikulturní obchodní tým napříč státy střední a východní Evropy. Od roku 2016 připravuje tréninky a workshopy se zaměřením na komunikaci, obchod a manažerské dovednosti, které jsou interaktivní, energetické, nabyté pozitivní energií a propojují nejužitečnější teorii s praxí.

Čt 16.1.2020

Three Crowns Hotel****

Elegantní a přesto neformální Hotel U tří korunek naleznete v klidném zákoutí autentické čtvrti Žižkov v širším centru Prahy. Žižkov je místem pulzujícího kosmopolitního života, s množstvím barů, restaurací, klubů a kulturních scén. Pro jeho opravdovost, dochované živoucí tradice a osobitou atmosféru, připomínající zlatá 20-30 léta minulého století, je Žižkov vyhledávaným místem setkání mladých lidí a umělců a místo konání četných festivalů, happeningů, oslav, Open-air kulturních a hudebních akcí. Centrum města a veškeré turistické atrakce jsou jednoduše dostupné tramvají nebo autobusem nebo autem. Centrum Prahy je vzdálené necelých 10 minut jízdy nebo 15 minut procházkou malebnými historickými ulicemi města. Přátelský a školený personál je našim hostům připraven asistovat ve všech ohledech a být nápomocný radami a tipy na události a program pobytu v Praze.

Praha 3, Cimburkova 28

Z hlavního nádraží: tramvaje 5, 9 nebo 26 - dvě zastávky do stanice Lipanská, pak 300 metrů zpět a doprava dolů Cimburkovou ulicí;
Z nádraží Holešovice: metrem C do stanice Hlavní nádraží, pak tramvají 5, 9 nebo 26 do stanice Lipanská, pak 300 metrů zpět a doprava dolů Cimburkovou ulicí.
Ze stanice metra Florenc: Autobusem č. 133, 175 nebo 207 na zastávku Tachovské náměstí. Dále pěšky zpět cca 50 metrů a odbočit do první ulice vlevo.
PARKOVÁNÍ: hotelové garáže jsou k dispozici účastníkům semináře za poplatek 200 Kč /den (omezená kapacita - parkování je možné pouze po předchozí rezervaci na e-mailu info@eduzone.cz minimálně 24 hodin před konáním semináře), případně je možné parkování na placených zónách v okolí hotelu. PARKOVÁNÍ V HOTELOVÉ GARÁŽI NENÍ VHODNÉ PRO VĚTŠÍ VOZIDLA jako např. SUV, dodávky apod.