Čtyři uši v komunikaci
-
Ing. Kristina Zbožínková
Při objednání 2 a více účastníků
- Management
- HR a personalistika
- Obchod a marketing
Komunikace pomocí řeči je základem lidské společnosti, poskytuje nám mnoho možností, řadí nás na pomyslné výslunní v žebříčku zvířat a ulehčuje nám každodenní život. Ovšem přes všechnu snahu občas dochází k situacím, že máme pocit, že nemluvíme stejnou řečí.
Cíl semináře
Také se vám stává, že signál, který vysíláte protistraně, není správně zpracován a dochází k nepochopení. Každý z vás si jistě dokáže představit reálnou situaci ať už z pracovního, nebo osobního života. Školení Čtyři uši v komunikaci vám poskytne prostor pro pochopení, proč k takovým situacím dochází. Jak je možné, že každý slyší něco jiného, když věta, kterou říkám je stále stejná? Odhalíme vám tajemství teorie Čtyř uší, podíváme se, které ucho využíváte nejčastěji a v neposlední řadě si ujasníme, jak vypadá manipulace a jak důležité je aktivní naslouchání.
Komu je seminář určen
Všem, kteří chtějí pochopit principy lidské komunikace více do hloubky a naučit se tak předcházet častým nedorozuměním.
Program
Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod
- Základní principy komunikace
- Význam aktivního naslouchání
- Představení 4 uší:
- Jaký význam mají slova, která vyslovuji
- Co tato slova říkají o mě
- Co tato slova říkají o vás
- Proč tato slova byla vyřčena a čeho mají dosáhnout
- Praktický nácvik pochopení probrané látky
- Manipulace a její charakteristika
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Kristina Zbožínková
Kristina se věnuje lektorské činnosti, diagnostice a konzultacím od roku 2011. Nejblíže jsou jí tréninky související s prodejními, komunikačními a manažerskými dovednostmi. Zkušenosti má také s tréninkem interních lektorů a koučů. Ve svých trénincích upřednostňuje praktické příklady před teorií, takže účastníci odchází nejen s cennými informacemi, ale také se zážitky, které jim pomáhají k lepší zapamatovatelnosti. Pokud trénuje, dokáže trénink účastníkům přizpůsobit na míru. Nebojí se pracovat se zpětnou vazbou, kterou často od účastníků žádá, ale tak také poskytuje.