Doplňkový prodej pro lékárníky

  • Mgr. Rudolf Hadrava Mgr. Rudolf Hadrava
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • Obchod a marketing

Chcete zvýšit efektivitu jednání se zákazníkem? Chcete nabídnout (doporučit) vašemu zákazníkovi k vašim produktům či službě další související sortiment?. Chcete mu nabídnout (doporučit) lepší nebo dražší verzi produktu, nebo služby než ten který používá nebo poptává? Chcete maximalizovat hodnotu zákazníka?
Pomůžeme vám zvýšit výslednou objednávku a prodat lepší řešení vašemu zákazníkovi.

Cíl semináře

Doplňkový prodej je úspěšný jen tehdy, dokážeme-li zákazníka zaujmout a rozpoznat jeho potřeby.
Účastníci kurzu zvýší efektivitu jednání se zákazníkem a efektivitu svých prodejních dovedností. Budou si umět vybudovat důvěru zákazníků a přizpůsobit své chování jejich různým typům. Zjistí, jak vytvářet cílené nabídky, aby doplňkový prodej dával smysl i zákazníkovi. Uvědomí si důležitost navyšování a zkoumání potřeb zákazníků a následně budou umět přesvědčivě prezentovat produkty a služby společnosti (případně aktuální promo akce). Rozeznají příčiny námitek a budou vědět, jak je zvládnout.
Naučí se myslet v souvislostech prodeje vašeho doplňkového sortimentu a vyjdou tak vstříc potřebám svých zákazníků. Zaměří se více na osobní potřeby zákazníků, udrží si s ním dlouhodobý vztah a v konečném důsledku budou uzavírat větší objem obchodů.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pro začínající i stávající pracovníky lékáren. Je určen všem, kteří mohou a chtějí k hlavnímu produktu nabídnout doplňky, příslušenství nebo služby. Všem, kteří se chtějí více zaměřit na osobní potřeby zákazníků, udržet si s nimi dlouhodobý vztah a prodávat větší množství svého sortimentu.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod.

  • Navázání vztahu se zákazníkem.
  • Základní zákaznická typologie.
  • Zjištění (rozšíření) potřeb zákazníka - identifikace požadavku zákazníka - koncept otázek.
  • Nabídka další pomoci, pokud jsme již jeden požadavek naplnili / Nabídka další pomoci, pokud jsme předešlý požadavek nenaplnili.
  • Aktivní nabídka dalšího sortimentu a služeb zákazníkovi – užitek pro zákazníka.
  • Odstranění prodejních bariér - zvládání námitek a obav.
  • Metody pro získání závazku zákazníka.
  • Využití metody SPIN.

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Mgr. Rudolf Hadrava

Mgr. Rudolf Hadrava

Absolvoval Filosofickou a Pedagogickou fakultu. Původně působil jako pedagog. Následně pracoval ve středně velkých i nadnárodních společnostech, kde získal dlouholeté obchodní, manažerské a lektorské zkušenosti. Je rovněž absolventem řady odborných kurzů zaměřených na oblast manažerských dovedností, obchodní psychologie, obchodních dovedností a mezilidské komunikace. Nabyté zkušenosti nyní uplatňuje na pozici lektora a konzultanta. Jeho lektorská praxe činí 18 let.