Ekosystém marketingových nástrojů Google prakticky

  • Ing. David Mynář Ing. David Mynář
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
Čt 22.1. PDF
Online seminář  
i
Online seminář
Živé vysílání sledujete online z domova či kanceláře. S lektorem komunikujete formou chatu nebo pomocí mikrofonu.
Online
5 540,- Kč bez DPH
  • Obchod a marketing

Google dnes nabízí široký ekosystém nástrojů, které pokrývají všechny fáze marketingu – od plánování přes realizaci kampaní až po vyhodnocování výsledků. Seminář vám ukáže, jak efektivně propojit Google Ads, Analytics, Tag Manager, Data Studio (Looker Studio) i další nástroje, abyste měli data a výkon svých kampaní pod kontrolou. Naučíte se chápat jednotlivé prvky systému nejen samostatně, ale i v jejich vzájemných vazbách.

Cíl semináře

Mnoho firem dnes využívá jednotlivé nástroje od Googlu – například Google Ads pro kampaně, Analytics pro měření nebo Tag Manager pro správu kódů. Často ale chybí jejich propojení do funkčního celku. Výsledkem jsou roztříštěná data, obtížně vyhodnotitelné výsledky kampaní a neefektivní práce s rozpočtem.

Na semináři získáte praktický návod, jak z jednotlivých nástrojů Googlu vytvořit ucelený ekosystém, který vám pomůže mít data i kampaně pod kontrolou. Ukážeme si, jak nastavit Google Analytics, abyste měřily to, co skutečně potřebujete, jak v Tag Manageru spravovat měření bez zdlouhavého zásahu vývojářů a jak kampaně v Google Ads propojovat s analytikou tak, aby se optimalizovaly samy. Naučíte se připravit přehledné reporty v Looker Studiu, které vám ušetří čas a zpřehlední výsledky celému týmu. Podíváme se také  na Google Gemini, který rozšiřuje možnosti práce s daty a umělou inteligencí přímo v prostředí Googlu. Ukážeme, jak jej využít pro generování obsahu, analýzu kampaní i podporu rozhodování, a jak ho propojit s ostatními nástroji ekosystému. 

Komu je seminář určen

Seminář je určen především marketingovým specialistům, manažerům a analytikům na mírně pokročilé úrovni. Ocení jej však každý, kdo chce mít ucelený přehled o možnostech online marketingu v prostředí Google a naučit se s nástroji pracovat prakticky.

Program

Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.

  • Úvod do ekosystému marketingových nástrojů Google
    • proč je důležité chápat nástroje jako propojený systém
    • nejčastější problémy firem při jejich používání
  • Google Ads
    • typy kampaní a strategie
    • best practices pro výkon i brand
  • Google Analytics 4 (GA4)
    • nastavení měření na základě cílů
    • práce s událostmi a konverzemi
    • jak interpretovat metriky a vyvarovat se slepých míst
  • Google Tag Manager (GTM)
    • správa měření bez nutnosti zásahu vývojáře
    • nejčastější tagy v marketingové praxi
    • kontrola a testování nastavení
  • Looker Studio (dříve Data Studio)
    • tvorba přehledných a srozumitelných reportů
    • vizualizace výkonu kampaní
    • jak nastavit reporting pro tým i management
  • Google Gemini
    • představení možností Gemini v marketingu
    • generování textů, analýza dat, podpora při tvorbě strategií
    • využití Gemini jako asistenta při práci s Ads a Analytics
  • Propojení nástrojů v praxi
    • jak Ads, GA4, GTM, Looker Studio a Gemini spolupracují
    • co získáte díky integrovanému ekosystému
    • příklady správného propojení z praxe
  • Praktické tipy a nejčastější chyby
    • kde firmy nejčastěji ztrácejí data i peníze
    • jak si nastavit jednoduchý kontrolní checklist
  • Diskuse a dotazy účastníků

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře.

Během semináře lze pokládat dotazy lektorovi prostřednictvím mikrofonu nebo chatu. Nevyhovuje Vám termín? Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte následující pracovní den.

Ing. David Mynář

Ing. David Mynář

David je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce online marketingových projektů pro podnikatelský sektor. Zkušenosti má také s marketingovými projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra nebo Kraj Vysočina.

Čt 22.1.2026

Online

Živé vysílání semináře sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Na vašem zařízení není potřeba nic instalovat. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Materiály k semináři (prezentaci) vám zašleme v elektronické podobě před konáním online semináře spolu s přesnými organizačními pokyny. Seminář pro vás nahráváme a k jeho obsahu se tak můžete kdykoli vrátit. Záznam od nás obdržíte do 24 hodin po skončení online semináře.