Facebook prakticky pro firmy a podnikatele

  • Ing. Martin Gregar Ing. Martin Gregar
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika
  • Administrativní profese, asistentky

Na sociálních sítích strávíme průměrně 2 hodiny denně - jsou každodenní součástí našich životů. A firma, která není na sociálních sítích, jakoby vůbec nebyla.
Chcete využít potenciálu, který nám sociální sítě nabízí, naplno? Na našem semináři si ukážeme tipy a
triky, díky kterým získáte silnou konkurenční výhodu proti ostatním.

Cíl semináře

  • Jaké jsou na Facebooku současné trendy a novinky.
  • Jak se na Facebooku chovají lidé.
  • Jak se na Facebooku chovají algoritmy.
  • Jak se na Facebooku chovat jako firma a vydělávat na tom.
  • Jak to všechno dělat v praxi, aby nás to bavilo a fungovalo to.

Při mých školeních se snažím přistupovat ke každému individuálně a řeším přímo jeho konkrétní problémy. Sociální sítě jsou v dnešní době základem každého podniku, a proto se svým klientům snažím pomoci k tomu, aby je měl co nejkvalitnější.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem, kteří se chtějí orientovat na největší soc. síti na světě, která každý den ovlivňuje miliardy lidí. Zejména potom každému podnikatelovi, manažerovi v oblasti marketingu, marketingovému specialistovi a komukoliv na volné noze. Ideální je, když máte svůj osobní profil, firemní profil je potom velkou výhodou (ne podmínkou - vše se na školení naučíme).

Program

Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.

  • Facebook - jak vlastně funguje a jak fungují lidé?
  • Facebook - základní nastavení stránky, novinky a zajímavé tipy.
  • Jaký na Facebooku funguje obsah, kde ho najít a jak toho využít pro vaši stránku?
  • Podle čeho poznáme, že jsme úspěšní? - jaké metriky na Facebooku sledovat.
  • Je lepší fotka, video nebo ještě něco jiného? Jaké jsou výhody jednotlivých formátů a proč?
  • Kdy je nejlepší příspěvky publikovat?
  • Jak napsat příspěvek, který zaujme - nejlepší triky z praxe.
  • Krizová komunikace - jak ji řešit a jak jí předejít.
  • Jak na obsahový plán v praxi.
  • Jak přemýšlet nad počtem příspěvků a placenou reklamou.

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi.

Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte následující pracovní den. 

Ing. Martin Gregar

Ing. Martin Gregar

V reklamním prostředí se orientuji už více než 9 let. Co se týká sociálních sítí, těm se věnuji 7 let a prošel jsem si prostředím s více než milionem unikátních návštěvníků - spravoval jsem například FB stránky Kinobox nebo Fantasyobchod.cz (Imago.cz). Zkušenosti mám i z menších firem, neziskových organizací, ale také se správou soc. sítí pro politickou stranu. No a od roku 2019 předávám své zkušenosti dál a školím, jak na sociální sítě. Tuto problematiku jsem také přednášel třeba na Newton University v Brně. Za dobu, co se soc. sítím věnuji, jsem spravoval kampaně, kterými prošly už miliony korun. Díky tomu jsem si vyzkoušel už prakticky vše, co FB a IG nabízí a nyní se to snažím předávat svým klientům.