Google Ads pro začátečníky
-
Ing. David Mynář
Při objednání 2 a více účastníků
- Obchod a marketing
Chcete proniknout do světa online reklamy a využít potenciál Google Ads naplno? Tento třídenní webinář je navržen pro začátečníky a mírně pokročilé, kteří se chtějí naučit vytvářet efektivní kampaně, spravovat rozpočet a dosáhnout lepších výsledků online.
Cíl semináře
Online reklama otevírá obrovské příležitosti nejen pro velké firmy, ale i pro živnostníky, neziskové organizace a veřejný sektor. Pro efektivní využití těchto příležitostí však potřebujete znát klíčové marketingové nástroje. Tento webinář vás naučí pracovat s reklamními platformou Google Ads – od základního nastavení, přes návrh kampaně, analýzu klíčových slov a tvorbu reklam, až po měření a průběžnou optimalizaci výkonu. Naučíte se efektivně pracovat s rozpočtem, vytvářet přesvědčivé reklamní texty, hledat a vybírat správná klíčová slova a cílit reklamu na relevantní publikum. Během webináře také do kampaní zapojíte moderní AI nástroje pro automatizaci a zlepšení výsledků. Po skončení budete připraveni spustit kampaně, které osloví vaše publikum a přinesou měřitelné výsledky.
Komu je seminář určen
Seminář je připraven pro marketingové manažery, freelance marketéry, začínající PPC specialisty a všechny, kteří se chtějí naučit efektivně spravovat reklamy v nástroji Google Ads.
Program
Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.
- Úvod do online reklamy
- role Google Ads v marketingovém mixu
- jak funguje aukční systém a proč je jiný než klasická reklama
- Založení účtu a orientace v rozhraní Google Ads
- základní nastavení účtu a plateb
- přehled hlavních částí rozhraní a kde co najdete
- Typy kampaní a jejich využití
- vyhledávací kampaně – jak oslovit zákazníky, kteří už hledají vaše produkty/služby
- obsahové kampaně – kdy se vyplatí zobrazovat bannery a vizuály
- nákupní kampaně – základní přehled pro e-shopy
- Nastavení první kampaně krok za krokem
- volba cílů a struktura kampaně (kampaně, reklamní sestavy, reklamy)
- nastavení základních konverzí (co měřit a proč)
- Klíčová slova a tvorba reklamních textů
- jak vyhledat a vybrat ta správná klíčová slova
- tipy pro psaní efektivních textových reklam – od titulku po popisek
- Rozpočty a strategie nabídek
- jak rozdělit rozpočet podle cílů a typů kampaní
- přehled základních nabídkových strategií a kdy kterou použít
- Měření a vyhodnocování výsledků
- jak sledovat výkon kampaní v rozhraní Google Ads
- které metriky sledovat (CTR, CPC, konverze)
- základní tipy pro první optimalizaci
- Závěrečná část: Diskuse a dotazy účastníků
- prostor pro konkrétní problémy z praxe
- doporučení na první kroky po školení
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře.
Během semináře lze pokládat dotazy lektorovi prostřednictvím mikrofonu nebo chatu. Nevyhovuje Vám termín? Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte následující pracovní den.

Ing. David Mynář
David je spolumajitelem digitální agentury Fresh Services, kde také řídí marketingové oddělení. Teoretické základy má ze studia marketingu na VŠE, praktické zkušenosti získal na více než stovce online marketingových projektů pro podnikatelský sektor. Zkušenosti má také s marketingovými projekty pro veřejný sektor, například pro Ministerstvo vnitra nebo Kraj Vysočina.
St 20.5.2026
Online
Živé vysílání semináře sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Na vašem zařízení není potřeba nic instalovat. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Materiály k semináři (prezentaci) vám zašleme v elektronické podobě před konáním online semináře spolu s přesnými organizačními pokyny. Seminář pro vás nahráváme a k jeho obsahu se tak můžete kdykoli vrátit. Záznam od nás obdržíte do 24 hodin po skončení online semináře.