HR marketing a controlling
-
Olga Franců
Při objednání 2 a více účastníků
- HR a personalistika
- Obchod a marketing
Máte chuť pozvednout hodnotu vaší firmy na trhu práce? Účastníci získají inspiraci pro systematický přístup k HR marketingu, uvědomí si, jak mohou být firmě prospěšní a lépe "prodávat" svou firmu. Zároveň společně najdeme cestu k měřitelným cílům v oblasti HR.
Cíl semináře
Účastníci získají inspiraci pro systematický přístup k HR marketingu, uvědomí si, jak mohou být firmě prospěšní a lépe "prodávat" svou firmu. Zároveň se seznámí se vším, co je v oblasti HR měřitelné, co kdy a jakou formou komu reportovat. Společně se zamyslíme nad tím, jak personalistika může pomoci k zajištění celopodnikových cílů.
Komu je seminář určen
Seminář je určen lidem na všech úrovních personálního řízení, manažerům, majitelům a výkonným ředitelům menších firem.
Program
Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod.
- Systémový a strategický přístup k HR marketingu
- Aplikace marketingových nástrojů do HR
- Externí HR marketing
- Interní HR marketing - zákaznický přístup k zaměstnancům
- Interní problémy a vztahy
- Budování značky zaměstnavatele
- Logo a jeho význam
- HR marketing a sociální sítě
- Základní funkce HR controllingu
- Měřitelné personální ukazatele
- Hodnocení dosahování HR cílů
- Personální benchmarking
- Nové trendy v HR
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.
Olga Franců
Rozsáhlé zkušenosti jsem získala při řízení HR procesů ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po dvaceti letech praxe v pozici personální ředitelky jsem přešla na druhou stranu a začala jsem pracovat jako HR kouč, osobní kouč, nezávislý konzultant, poradce a lektor v oblasti řízení lidských zdrojů a měkkých dovedností. Zde mohu zúročit dlouholetou práci s lidmi, kterou mám velmi ráda. Mé vědomosti a dovednosti nejsou jen vyčtené z knih, jsou podložené praxí, prožité. Mám ráda předávání zkušeností a především poznávání nových lidí, protože každý z nich mě něčím obohatí.