INSTAGRAM pro pokročilé - jak vybudovat silnou značku
-
Mgr. Zuzana Fraňová
- Management
- HR a personalistika
- Obchod a marketing
- Administrativní profese, asistentky
- Příspěvkové organizace, zdravotnictví, školství
Generace spotřebitelů Y a Z nereagují na klasické formy marketingové komunikace. Nedívají se na televizi, nesledují slevy a nečtou letáky. 20% svého bdělého času tráví na internetu, na sociálních sítích. Instagram je nejrychleji se rozvíjející platforma pro prezentaci značek, firem, ale i jednotlivců, navíc zdarma. Každý čtvrtý uživatel internetu v Česku má profil na Instagramu. Zjistěte, jak nejlíp využít jeho potenciál s minimálními náklady.
Cíl semináře
Cílem kurzu je poskytnout návod na práci s Instagramem. Během kurzu se dozvíte, jaké jsou principy fungování Instagramu, profesionální postupy a ukážeme Vám příklady z praxe. Po absolvování kurzu budete umět spravovat Váš profil efektivně, se stabilním růstem followerů a propagovat Vaši značku na vysoké úrovni.
Komu je seminář určen
Marketingovým manažerům a specialistům ve všech typech firem. Majitelům malých B2C společností a start-up byznysů. Pro mírně pokročilé i pokročilé uživatele sociálních sítí. Máte již soukromý nebo firemní instagramový účet a víte, že hashtag není nadávka, ale chcete vědět, jak z Instagramu vytěžit co nejvíce? Pak je tento kurz pro vás.
Program
Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod
- Jak Instagram funguje? Názvosloví (post, story, tagy, hashtagy aj.)
- Začínáme - nastavení cílů komunikace
- Co pro vás znamená reach, engagement nebo použití hashtagů?
- Kolik příspěvků? Jak často?
- Tipy na pěkné fotky a přitažlivý profil
- Jak má vypadat ideální příspěvek? Kolik hashtagů a kolik tagů?
- Stories nebo post?
- Pomocné nástroje a aplikace ke správě Instagramu
- Jak pracovat s influencery?
- Úvod do Business Manageru a Ads Manageru
- Sponzorované příspěvky
- Community Management
- User Generated Content
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Mgr. Zuzana Fraňová
Marketingová specialistka, 8 let pracovala pro sportovní značku Adidas na Slovensku, v Německu a v ČR. Má zkušenosti s digitálním marketingem pro nadnárodní společnosti, lokální média, ale i pro jednotlivce. V Praze vedla projekt EIM (Entertainment and Influencer Marketing) pro Adidas a má za sebou množství eventů a uvedení nových produktů na trh.
St 2.6.2021
Three Crowns Hotel****
Elegantní a přesto neformální Hotel U tří korunek naleznete v klidném zákoutí autentické čtvrti Žižkov v širším centru Prahy. Žižkov je místem pulzujícího kosmopolitního života, s množstvím barů, restaurací, klubů a kulturních scén. Pro jeho opravdovost, dochované živoucí tradice a osobitou atmosféru, připomínající zlatá 20-30 léta minulého století, je Žižkov vyhledávaným místem setkání mladých lidí a umělců a místo konání četných festivalů, happeningů, oslav, Open-air kulturních a hudebních akcí. Centrum města a veškeré turistické atrakce jsou jednoduše dostupné tramvají nebo autobusem nebo autem. Centrum Prahy je vzdálené necelých 10 minut jízdy nebo 15 minut procházkou malebnými historickými ulicemi města. Přátelský a školený personál je našim hostům připraven asistovat ve všech ohledech a být nápomocný radami a tipy na události a program pobytu v Praze.
Praha 3, Cimburkova 28
Z hlavního nádraží: tramvaje 5, 9 nebo 26 - dvě zastávky do stanice Lipanská, pak 300 metrů zpět a doprava dolů Cimburkovou ulicí;
Z nádraží Holešovice: metrem C do stanice Hlavní nádraží, pak tramvají 5, 9 nebo 26 do stanice Lipanská, pak 300 metrů zpět a doprava dolů Cimburkovou ulicí.
Ze stanice metra Florenc: Autobusem č. 133, 175 nebo 207 na zastávku Tachovské náměstí. Dále pěšky zpět cca 50 metrů a odbočit do první ulice vlevo.
PARKOVÁNÍ: hotelové garáže jsou k dispozici účastníkům semináře za poplatek 200 Kč /den (omezená kapacita - parkování je možné pouze po předchozí rezervaci na e-mailu info@eduzone.cz minimálně 24 hodin před konáním semináře v pracovní dny, tzn. v případě konání semináře v pondělí je nutné rezervaci provést nejpozději v pátek), případně je možné parkování na placených zónách v okolí hotelu. PARKOVÁNÍ V HOTELOVÉ GARÁŽI NENÍ VHODNÉ PRO VĚTŠÍ VOZIDLA jako např. SUV, dodávky apod.