Jak na inzerci na Facebooku a Instagramu bez prostředníka - Business Manager

  • Ing. Martin Gregar Ing. Martin Gregar
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
Čt 10.10. PDF
Online seminář  
i
Online seminář
Živé vysílání sledujete online z domova či kanceláře. S lektorem komunikujete formou chatu nebo pomocí mikrofonu.
Online
4 770,- Kč bez DPH
  • Management
  • Obchod a marketing
  • Informační technologie

Na tomto on-line živém semináři se naučíte pracovat s Business Managerem a budete tak schopni sami bez zprostředkovatele inzerovat na sociálních sítích Facebook a Instagram s maximální efektivitou.

Cíl semináře

  • Jaké jsou současné trendy a novinky ve světě placené reklamy.
  • Vše si prakticky společně ukážeme a potom i nastavíme.
  • Jak se pohybovat v Business Manageru.
  • Jak se chovají algoritmy a jaké jsou principy placené reklamy na sociálních sítích.
  • Jak v tom plavat tak, abyste za svoje peníze dostali maximum.
  • Jak nad reklamou přemýšlet, stavět a vyhodnocovat.
  • Čeho se vyvarovat.

Na školeních přistupuji ke každému individuálně a snažím se s ním řešit přímo jeho konkrétní problémy. Sociální sítě jsou totiž podle mě v dnešní době základem každého podniku, a proto se snažím každému pomoci k tomu, aby je měl co nejkvalitnější.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem, kteří chtějí promovat na největších sociálních sítích na světě, které každý den ovlivňují miliardy lidí. Zejména potom každému podnikateli, manažerovi v oblasti marketingu, marketingovému specialistovi a komukoliv na volné noze. Ideální je, když máte svůj osobní profil, firemní profil je potom velkou výhodou (ne podmínkou - vše se na školení naučíme).

Program

Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod. 

  • Jak si založit účet pro reklamu v Business Manageru.
  • Programy pro správu reklamy a jejich výhody.
  • Jaké zvolit reklamní formáty?
  • Jak na správnou strukturu reklam - kampaň, sestava, inzerát.
  • Jaký formát reklamy vybrat a proč - jak sbírat nové fanoušky, jak podpořit značku, jak prodávat svoje zboží.
  • Jak zacílit na správné lidi?
  • Jaký vybrat správný způsob platby?
  • Jak napsat reklamní inzerát, který funguje?
  • Pokročilejší tipy a triky pro reklamu - jak si ulehčit práci, remarketing, vlastní okruhy uživatelů.
  • Jak to všechno měřit a optimalizovat?

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím mikrofonu (preferovaný způsob komunikace) nebo chatu dotazy lektorovi.

Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte nejpozději následující den. 

Ing. Martin Gregar

Ing. Martin Gregar

V reklamním prostředí se orientuji už více než 9 let. Co se týká sociálních sítí, těm se věnuji 7 let a prošel jsem si prostředím s více než milionem unikátních návštěvníků - spravoval jsem například FB stránky Kinobox nebo Fantasyobchod.cz (Imago.cz). Zkušenosti mám i z menších firem, neziskových organizací, ale také se správou soc. sítí pro politickou stranu. No a od roku 2019 předávám své zkušenosti dál a školím, jak na sociální sítě. Tuto problematiku jsem také přednášel třeba na Newton University v Brně. Za dobu, co se soc. sítím věnuji, jsem spravoval kampaně, kterými prošly už miliony korun. Díky tomu jsem si vyzkoušel už prakticky vše, co FB a IG nabízí a nyní se to snažím předávat svým klientům.

Čt 10.10.2024

Online

Živé vysílání semináře sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Na vašem zařízení není potřeba nic instalovat. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Materiály k semináři (prezentaci) vám zašleme v elektronické podobě před konáním online semináře spolu s přesnými organizačními pokyny. Seminář pro vás nahráváme a k jeho obsahu se tak můžete kdykoli vrátit. Záznam od nás obdržíte do 24 hodin po skončení online semináře.