Jak najít zaměstnance, když nejsou?

  • Ing. Mgr. Petr Kleiner Ing. Mgr. Petr Kleiner
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • HR a personalistika

Většina rostoucích firem se dnes intenzivně zabývá otázkou, jak sehnat kvalitní zaměstnance a jak udržet ty klíčové. Poptávka po kvalitních lidech násobně převyšuje nabídku. A jak se daří vám shánět a udržet klíčové zaměstnance? Zkuste si nyní odpovědět na následující otázky:

• Jak vytvořit úspěšnou náborovou kampaň?
• Jak budovat Employee branding?
• Jak na HR marketing?
• Jaké je vaše Employee Value Proposition (EVP)
• Co zajímá vaše potenciální zaměstnance?
• Jaké je DNA společnosti, pro kterou by lidé chtěli pracovat za poloviční plat?
• Znáte hodnotu svého eNPS?

Znáte odpovědi na všechny otázky? Nejste si tak úplně jistí jak na to? Potřebujete inspiraci?
Řešíte nějaký problém v oblasti zaměstnanecké značky? Pak je tento seminář určen přesně pro vás.

Cíl semináře

Cílem semináře je ukázat účastníkům, jak vytvořit úspěšnou náborovou kampaň a jak úspěšně budovat zaměstnaneckou značku. Jaké jsou základní principy a pravidla. Proč je důležité značku zaměstnavatele budovat a jak i využít pro nábor nových a udržení stávajících zaměstnanců. Jak komunikovat s marketingem. Seminář také nastíní, jaké nástroje k budování značky používají úspěšné společnosti. Účastníci si na semináře vyzkouší praktickou analýzu DNA společnosti. Seznámí se také z řadou praktických ukázek z ČR i zahraničí. Součástí je i praktické cvičení na tvorbu HR komunikace. Na konci semináře by účastník měl mít jasnou představu, jak implantovat úspěšnou náborovou strategii své společnosti.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen zaměstnancům HR oddělení, headhunterům, personálním agenturám, majitelům firem a manažerům jak v privátním, tak veřejném sektoru.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Analýza konkrétního očekávání účastníků semináře
  • Mapování
    • SWOT analýza
    • Výzkum rozhodovacího procesu kandidáta
    • Analýza zážitku kandidátů
    • Analýza komunikace konkurence
    • Výzkum vnímání značky zaměstnavatele
    • Výzkum spokojenosti zaměstnanců – eNPS
  • Strategie
    • BrandBook – strategie značky zaměstnavatele
    • Design náborového procesu
    • Strategie komunikace
    • Strategie cílené náborové komunikace
  • Realizace
    • Atraktivní náborový inzerát
    • Náborové video
    • Kariérní web
    • Značka zaměstnavatele na sociálních sítích

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Mgr. Petr Kleiner

Ing. Mgr. Petr Kleiner

Petr Kleiner působí řadu let jako marketingový konzultanta a expert. Specializuje se na oblast budování značek, marketingovou komunikaci a loyalitní programy. Více než 20 let zkušenosti v marketingu získaných při řízení řady různých projektů a kampaní. Jeho práce získaly celou řadu prestižních ocenění: Grand Prix IEA, cenu Metro Zlatá Pecka, EFFIE Awards, FWA Site of the Day Award nebo 1. místo za web v soutěži Webtop100. Je také členem poroty marketingový a komunikačních soutěží. Na seminářích se tak může podělit o svém praktické zkušenosti a přístupy z různých oborů a oblastí.