Jak nastavit fungující hybridní a remote režim v organizaci
-
Ing. Mgr. Martina Lukáčová, MBA
Při objednání 2 a více účastníků
- Management
- HR a personalistika
Zaměstnavatelé i zaměstnanci si zvykli na home office a hybridní modely, které se staly novým standardem. Dnes stojíme před otázkou, jak tyto formy práce nastavit dlouhodobě udržitelně, aby podporovaly efektivitu, spolupráci i spokojenost zaměstnanců. Na semináři získáte přehled o trendech a konkrétní návody, jak implementovat hybridní a remote model práce.
Cíl semináře
Cílem je poskytnout přehled o možnostech, výhodách i výzvách spojených s hybridními a remote modely práce. Na semináři se dozvíte:
- jaké jsou aktuální trendy v oblasti flexibilní práce,
- jak nastavit pravidla a procesy, aby byla spolupráce efektivní,
- jak udržet firemní kulturu a týmového ducha i na dálku,
- jak využívat digitální nástroje pro komunikaci a produktivitu,
- jak přistupovat k well-beingu a work-life balance zaměstnanců v hybridním režimu,
- jak sladit očekávání zaměstnanců a potřeby organizace.
Získáte praktické tipy a inspiraci, které vám pomohou přizpůsobit pracovní modely budoucnosti své organizaci.
Komu je seminář určen
Vedoucím pracovníkům, HR manažerům, majitelům firem a všem, kdo hledají udržitelné způsoby, jak nastavit hybridní a remote modely práce.
Program
Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.
- Vývoj a trendy v oblasti práce – od kanceláře k hybridu
- Výhody a úskalí remote a hybridního režimu
- Nastavení pravidel a procesů pro efektivní spolupráci
- Digitální nástroje pro komunikaci a produktivitu
- Firemní kultura a týmová soudržnost na dálku
- Work-life balance a péče o zaměstnance v hybridním modelu
- Diskuse, sdílení zkušeností, doporučení
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře.
Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte následující pracovní den.

Ing. Mgr. Martina Lukáčová, MBA
Martina se v oblasti HR pohybuje již 20 let, má bohaté zkušenosti jak z personálních agentur, tak z interního HR. Působila na pozici samostatné personalistky v různých typech organizací. Orientuje se v pracovněprávní legislativě, zaměstnávání cizinců (EU i mimo EU), mzdovém účetnictví, personální administrativě, firemní kultuře a employer brandingu.
Čt 13.11.2025
Online
Živé vysílání semináře sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Na vašem zařízení není potřeba nic instalovat. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Materiály k semináři (prezentaci) vám zašleme v elektronické podobě před konáním online semináře spolu s přesnými organizačními pokyny. Seminář pro vás nahráváme a k jeho obsahu se tak můžete kdykoli vrátit. Záznam od nás obdržíte do 24 hodin po skončení online semináře.