Jak předcházet pracovnímu stresu
-
Ing. Kristina Zbožínková
Při objednání 2 a více účastníků
- Management
- HR a personalistika
Stali jste se v dnešní moderní době obětí věčného spěchu? Cítíte, že tlak na vaši osobu kladený je již mimo vaši kontrolu? Potřebujete se dostat ze začarovaného kruhu, ale nejste si vůbec jistí, co je vlastně původem vašich problémů? Tak právě pro vás jsme připravili školení Jak předcházet pracovnímu stresu, kde se dozvíte základní informace o stresu. Jak ovlivňuje naše jednání a v praxi si vyzkoušíte některé, z meditačních technik.
Cíl semináře
V průběhu kurzu si ujasníme základní pojmy, které se spojují s tématem stress managementu. Pokusíme se identifikovat jednotlivé stresory a sice spouštěče, které nás dostávají do nepříjemných situací. Zmíníme, jak důležitá je zpětná vazba a jak nám pomáhá k překonání těžkých chvil. No a určitě si vyzkoušíme některé meditační techniky a zkusíme najít tu správnou cestu, jak se dostat ze stresové situace, když už se v ní vyskytneme.
Komu je seminář určen
Každému, kdo se necítí ve své kůži. Na koho různé vlivy moderní doby vyvíjí tlak, který se rozhodl řešit jednou pro vždy.
Program
Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod
- Definice stresu
- Jaké existují stresory
- Jaké hormony ovlivňují naši reakci v zátěžové situaci
- Jaké přirozené mechanismy běžně využíváme
- Jaké meditační techniky lze využít pro vymanění se, ze stresové situace
- Co je to work-life-balance a jak dospět k vyváženosti v pracovním i osobním životě
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Kristina Zbožínková
Kristina se věnuje lektorské činnosti, diagnostice a konzultacím od roku 2011. Nejblíže jsou jí tréninky související s prodejními, komunikačními a manažerskými dovednostmi. Zkušenosti má také s tréninkem interních lektorů a koučů. Ve svých trénincích upřednostňuje praktické příklady před teorií, takže účastníci odchází nejen s cennými informacemi, ale také se zážitky, které jim pomáhají k lepší zapamatovatelnosti. Pokud trénuje, dokáže trénink účastníkům přizpůsobit na míru. Nebojí se pracovat se zpětnou vazbou, kterou často od účastníků žádá, ale tak také poskytuje.