Leadership – jak obstát v roli vedoucího ve svém týmu

  • Mgr. Helena Macková Mgr. Helena Macková
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management

Role vedoucího se dá naučit, ale žádný universální návod platný pro všechny neexistuje. A kdo říká že ano, tak pěkně „kecá“.  Každý v sobě máme své vlastní recepty, které nám skvěle fungují. Jde o to je najít, nebát se a správně použít.

Cíl semináře

Cílem tohoto semináře je najít svou vlastní cestu k tomu, jak být úspěšný vedoucí. Základem je vyznat se sám v sobě, poznat co vše role vedoucího obnáší, přijmout zodpovědnost a svěřenou kompetenci a dobře se připravit, získat reálné příklady a tipy z praxe jak řešit konfliktní nebo rizikové situace s podřízenými, kolegy a někdy i nadřízeným. Kdo hledá cestu, najde ji.

Komu je seminář určen

Majitelé menších firem, manažeři, vedoucí – všichni, kteří vedou lidi a nebo se na tuto roli chystají

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Vedoucí (manažer) je kdo?
    • Poslání, role, kompetence, pravomoc
  • Interakce. Vztahy všude kolem nás
    • Motivace a schopnosti
    • Typologie
  • Vznik nedorozumění
  • Komunikace - jak na ni
  • Hodnocení a zpětná vazba
    • Princip hodnocení
    • Jak účelně hodnotit druhé
    • Zpětná vazba
  • Lidé mi rozumí tak, jak já rozumím jim. Práce na sobě
  • Tipy jak posunout svou roli vedoucího
  • Způsob vedení:
    • Cvičení a zamyšlení se sami nad sebou
    • Diskuze a sdílení

 

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Mgr. Helena Macková

Mgr. Helena Macková

Jako personální konzultant pro firmy + HR interim manager + kouč profesního a osobního rozvoje doprovází ty, kteří aktivně chtějí žít šťastný a úspěšný příběh doma i v práci. Hluboký vhled umožňuje 20letá práce na HR pozicích a vrcholových manažerských postech v mezinárodních společnostech i českých společnostech, nejčastěji v oblasti automotive, marketingu a reklamy.