MS Word pro začátečníky

  • Ing. Mgr. Jiří Svoboda Ing. Mgr. Jiří Svoboda
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • Obchod a marketing
  • Informační technologie
  • Veřejná správa
  • Administrativní profese, asistentky
  • Příspěvkové organizace, zdravotnictví, školství

Seznámíte se s řadou funkcí a postupů ve Wordu. Excel a Word jsou nejdůležitější a nejpoužívanější kancelářské aplikace. Umíte je používat naplno? Dokážete v nich vše, co potřebujete? Přizpůsobíte si kancelářské aplikace pro svou práci. Naučíte se vytvářet šablony pro opakované operace s tabulkami a dokumenty. Znalost práce a využívání automatizace vám výrazně zjednoduší práci s dokumenty, seznamy a tabulkami. Spojíte teoretické a praktické znalosti

Cíl semináře

  • Pomůžeme vám s úpravou a zpracováním vašich vlastních dokumentů.
  • Naučíte se vytvářet přehledné firemní šablony.
  • A co hromadné rozesílání dopisů, pozvánek a e-mailů? To u nás zvládnete.
  • Napíšete text, tabulku, zprávu. Jak připojit návrhy na jeho změny a vylepšení? Dokážete to v korekturním režimu.
  • Seznámíte se s formuláři v Excelu a Wordu jako prostředku tvorby standardizovaných dokumentů a šablon.
  • V našem semináři se naučíte pracovat s tabulkami a výpočty ve Wordu.
  • Zvládnete datovou komunikaci mezi Excelem a Wordem.
  • …a mnoho dalšího.
  • A také dokážete své výsledky názorně prezentovat.

Komu je seminář určen

Kurz MS Word je určen každému, kdo potřebuje pracovat s kancelářskými aplikacemi na úrovni, zpracovávat data a tabulky, rozesílat automatizovaně korespondenci, efektivně a krásně psát dopisy a jiné dokumenty, pracovat s grafy a dalšími objekty pro vlastní i firemní využití:

  • Asistentky a asistenti
  • Office manageři
  • Státní zaměstnanci
  • Referenti a referentky
  • Organizátoři
  • Pracovníci v oboru ICT
  • … a další.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod.

  • Obecné
  • Práce se šablonami – zrychlení a standardizace práce ve firmě
  • Schránka – přenos dat Excel – Word
  • Vkládání objektů
  • Tisk a zobrazení
  • Formátování, styly, typografie
  • Typografická pravidla úpravy firemních dokumentů.
  • Styly – zjednodušení a standardizace práce s Wordem.
  • Nadpisy – styly, číslování, odkazy a kapitoly
  • Motivy – sady stylů, písem a barev
  • Tabulka ve Wordu
  • Tabulka jako nástroj k organizování obsahu.
  • Vložení tabulky a její formát.
  • Výpočty ve wordovské tabulce.
  • Převod textu na tabulku a opačně
  • Korekturní režim
  • Práce s dokumentem v korekturním režimu (revizi).
  • Korekturní úpravy.
  • Zpracování korigovaného dokumentu.
  • Srovnávání verzí.
  • Hromadná korespondence
  • Formulářový dopis, adresní štítky, obálky, katalog.
  • Tvorba a připojení dat.
  • Databázová tabulka.
  • Zobrazení a tisk
  • Formuláře ve Wordu
  • Automatický text
  • Dlouhé dokumenty

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Mgr. Jiří Svoboda

Ing. Mgr. Jiří Svoboda

Lektor, kouč, poradce a VŠ pedagog. Má odborné pedagogické, technické i humanitní vzdělání. Vyučoval na Karlově universitě. Má dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním dospělých, především v oblasti informační techniky, komunikace a mezilidských vztahů.
Má řadu diplomů a certifikátů z oboru ICT a dalších oblastí.
Působí ve státní správě i v soukromé sféře. Je srozumitelný a empatický. Díky bohaté a dlouhé praxi dokáže názorně spojit teoretické poznatky s praktickým využitím.