Online seminář: Marketingové minimum (nejen) pro asistentky
-
Mgr. Zuzana Fraňová
Při objednání 2 a více účastníků
- Obchod a marketing
Řešíte, jak nakopnout svůj stagnující business, nebo právě rozjíždíte něco nového? Potřebujete spustit malou online kampaň? Pomůžeme Vám zorientovat se v aktuálních možnostech marketingové komunikace a naučíme Vás, jak získat nové zákazníky.
Cíl semináře
Cílem kurzu je ukázat účastníkovi, jak správně nastavit malou marketingovou kampaň. Poskytneme Vám přehled výhod a nevýhod jednotlivých komunikačních kanálů. Pomůžeme Vám s identifikací vaší cílové skupiny a poradíme, jak připravit základní marketingový plán. Ukážeme si, jak sponzorovat příspěvky na Facebooku nebo Instagramu a také základy fungování Google Ads a Sklik.
Komu je seminář určen
Seminář je určen především pro sekretářky, asistentky a organizační pracovníky v malých podnicích, kteří zajišťují propagaci a podporu marketingu firmy.
Program
Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod
- Co je marketing a jeho vztah s marketingovou komunikací
- Kdo je Vaše cílová skupina, kdo jsou potenciální zákazníci
- Komunikační kanály – výhody a nevýhody
- Prezentace firmy (online, offline)
- Marketingový plán, proč a jak ho sestavit
- Co má obsahovat webová stránka firmy
- Jak připravit malou kampaň na Facebooku nebo Instagramu
- Google Ads
- Seznam reklama, Sklik
- Diskuze a poradenství ke konkrétním příkladům
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi.
Mgr. Zuzana Fraňová
Marketingová specialistka, 8 let pracovala pro sportovní značku Adidas na Slovensku, v Německu a v ČR. Má zkušenosti s digitálním marketingem pro nadnárodní společnosti, lokální média, ale i pro jednotlivce. V Praze vedla projekt EIM (Entertainment and Influencer Marketing) pro Adidas a má za sebou množství eventů a uvedení nových produktů na trh.