Online seminář: Marketingové minimum (nejen) pro asistentky

  • Mgr. Zuzana Fraňová Mgr. Zuzana Fraňová
V současné době neexistují žádné termíny
  • Obchod a marketing

Řešíte, jak nakopnout svůj stagnující business, nebo právě rozjíždíte něco nového? Potřebujete spustit malou online kampaň? Pomůžeme Vám zorientovat se v aktuálních možnostech marketingové komunikace a naučíme Vás, jak získat nové zákazníky.

Cíl semináře

Cílem kurzu je ukázat účastníkovi, jak správně nastavit malou marketingovou kampaň. Poskytneme Vám přehled výhod a nevýhod jednotlivých komunikačních kanálů. Pomůžeme Vám s identifikací vaší cílové skupiny a poradíme, jak připravit základní marketingový plán. Ukážeme si, jak sponzorovat příspěvky na Facebooku nebo Instagramu a také základy fungování Google Ads a Sklik.

Komu je seminář určen

Seminář je určen především pro sekretářky, asistentky a organizační pracovníky v malých podnicích, kteří zajišťují propagaci a podporu marketingu firmy.

Program

Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod

  • Co je marketing a jeho vztah s marketingovou komunikací
  • Kdo je Vaše cílová skupina, kdo jsou potenciální zákazníci
  • Komunikační kanály – výhody a nevýhody
  • Prezentace firmy (online, offline)
  • Marketingový plán, proč a jak ho sestavit
  • Co má obsahovat webová stránka firmy
  • Jak připravit malou kampaň na Facebooku nebo Instagramu
  • Google Ads
  • Seznam reklama, Sklik
  • Diskuze a poradenství ke konkrétním příkladům

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete  pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi.

Mgr. Zuzana Fraňová

Mgr. Zuzana Fraňová

Marketingová specialistka, 8 let pracovala pro sportovní značku Adidas na Slovensku, v Německu a v ČR. Má zkušenosti s digitálním marketingem pro nadnárodní společnosti, lokální média, ale i pro jednotlivce. V Praze vedla projekt EIM (Entertainment and Influencer Marketing) pro Adidas a má za sebou množství eventů a uvedení nových produktů na trh.