Personalistika od A do Z

  • Olga Franců Olga Franců
V současné době neexistují žádné termíny
  • HR a personalistika

Přemýšlíte o tom, co vše je součástí vaší personalistické práce? Nejste si jisti, kde končí vaše kompetence a kde začíná kompetence středního managementu? Máte chuť dělat ještě něco "navíc" a přemýšlíte o tom, kde začít a jak? Projdeme společně všemi personálními činnostmi a podělíme se o to, co v praxi funguje.

Cíl semináře

Společně projdeme strukturu činností personálních oddělení, porovnáme rozdílnost práce personalisty a personálního manažera v malých, středně velkých a velkých společnostech. Zastavíme se nad hlavními úkoly v oblasti řízení lidských zdrojů. Společně budeme hledat cestu k lepšímu postavení personalistiky a personálního řízení ve firemních procesech i v každodenním životě.

Komu je seminář určen

Personalistům, personálním manažerům, majitelům a výkonným ředitelům menších firem, všem, do jejichž kompetence spadá odpovědnost za personální procesy.

Program

Dvoudenní seminář 9:00 - 15:30 hod.

  • Hlavní úkoly v oblasti řízení lidských zdrojů 
  • Osobnost personalisty a personálního manažera 
  • Organizační struktura 
  • Tvorba personální strategie 
  • Popisy pracovních pozic 
  • Personální administrace 
  • Osobní spis zaměstnance 
  • Odpovědnost za dodržování pracovního práva 
  • Personální plánování 
  • Organizace výběrových řízení 
  • Adaptační proces 
  • Míra fluktuace 
  • Hodnocení zaměstnanců 
  • Odměňování zaměstnanců, benefity 
  • Vzdělávání a rozvoj Talent management 
  • Práce se středním managementem 
  • Personální marketing 
  • Outplacement HR reporting 
  • Nové trendy v personalistice

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Olga Franců

Olga Franců

Rozsáhlé zkušenosti jsem získala při řízení HR procesů ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po dvaceti letech praxe v pozici personální ředitelky jsem přešla na druhou stranu a začala jsem pracovat jako HR kouč, osobní kouč, nezávislý konzultant, poradce a lektor v oblasti řízení lidských zdrojů a měkkých dovedností. Zde mohu zúročit dlouholetou práci s lidmi, kterou mám velmi ráda. Mé vědomosti a dovednosti nejsou jen vyčtené z knih, jsou podložené praxí, prožité. Mám ráda předávání zkušeností a především poznávání nových lidí, protože každý z nich mě něčím obohatí.