Začínám s personalistikou - personalistika od A do Z
-
Olga Franců
Při objednání 2 a více účastníků
- HR a personalistika
Přebíráte personální agendu nebo se v této oblasti již nějaký čas pohybujete? Chcete získat ucelený přehled o této oblasti? Nejste si jistí, kde končí vaše kompetence a kde začínají kompetence středního managementu? Máte chuť dělat něco navíc, ale nejste si jistí, kde začít? Projdeme společně všechny personalistické procesy a podělíme se o to, co v praxi funguje.
Cíl semináře
Společně projdeme strukturu činností personálních oddělení, porovnáme rozdílnost práce personalisty a personálního manažera v malých, středně velkých a velkých společnostech. Zastavíme se nad hlavními úkoly v oblasti řízení lidských zdrojů. Společně budeme hledat cestu k lepšímu postavení personalistiky a personálního řízení ve firemních procesech i v každodenním životě.
Komu je seminář určen
Personalistům, personálním manažerům, majitelům a výkonným ředitelům menších firem, všem, do jejichž kompetence spadá odpovědnost za personální procesy.
Program
Dvoudenní seminář 9:00 - 15:30 hod.
- Hlavní úkoly v oblasti řízení lidských zdrojů
- Osobnost personalisty a personálního manažera
- Organizační struktura
- Tvorba personální strategie
- Popisy pracovních pozic
- Personální administrace
- Osobní spis zaměstnance
- Odpovědnost za dodržování pracovního práva
- Personální plánování
- Organizace výběrových řízení
- Adaptační proces
- Míra fluktuace
- Hodnocení zaměstnanců
- Odměňování zaměstnanců, benefity
- Vzdělávání a rozvoj Talent management
- Práce se středním managementem
- Personální marketing
- Outplacement HR reporting
- Nové trendy v personalistice
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.
V ceně není zahrnuto ubytování. V případě zájmu o ubytování nás prosím kontaktujte.

Olga Franců
Rozsáhlé zkušenosti jsem získala při řízení HR procesů ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po dvaceti letech praxe v pozici personální ředitelky jsem přešla na druhou stranu a začala jsem pracovat jako HR kouč, osobní kouč, nezávislý konzultant, poradce a lektor v oblasti řízení lidských zdrojů a měkkých dovedností. Zde mohu zúročit dlouholetou práci s lidmi, kterou mám velmi ráda. Mé vědomosti a dovednosti nejsou jen vyčtené z knih, jsou podložené praxí, prožité. Mám ráda předávání zkušeností a především poznávání nových lidí, protože každý z nich mě něčím obohatí.