Online seminář: Profesionální asistentka
-
Bc. Jana Pištorová
Při objednání 2 a více účastníků
- Management
- Soft skills - měkké dovednosti
- Administrativní profese, asistentky
Jste asistentka, sekretářka, recepční nebo organizujete chod kanceláře? Nároky na profesionalitu těchto profesí stále rostou. Můžete patřit mezi klíčové osoby ve firmě nebo oddělení a významně ovlivňovat chod věcí. Tento seminář poskytuje dovednosti důležité pro tyto profese. Od organizace práce a času, až po efektivní komunikaci, řešení nepříjemných situací, společenskou etiketu a úpravu Vašeho zevnějšku. Seminář bude ušit na míru z Vašich konkrétních situací v jednání s lidmi. Než teorie, budeme si věci zkoušet, trénovat, diskutovat. Výsledkem bude, že si odnesete nástroje, jak řešit některé Vaše problémové situace lépe a efektivněji.
Cíl semináře
Po absolvování tohoto semináře budete připraveni: efektivně - bez strachu nebo agrese komunikovat se svými spolupracovníky, nadřízenými i klienty. Budete oporou a nedílnou součástí svého pracovního týmu. Uvědomíte si svoji důležitost Vašeho přispívání k vytváření firemní kultury a image společnosti, svojí důležitou roli ve společnosti a budete připraveni ji vyzařovat. Budete rozvíjet schopnost vycházet s lidmi. Účinně uplatňovat zásady úspěšné komunikace, aplikovat principy řešení problémů, lépe organizovat svoji práci a vykonávat svoje každodenní úkoly. V příjemné atmosféře načerpáte sílu a chuť dělat svoji práci dobře a s radostí. Vyměníte si cenné zkušenosti s ostatními lidmi, stejně profesně zaměřenými. A vyzkoušíte si různé nové způsoby řešení situací.
Komu je seminář určen
Sekretářkám, asistentkám, které chtějí zdokonalit své profesionální schopnosti, pracující v soukromém i veřejném sektoru. Sekretářkám, osobním asistentkám ředitelů a manažerů. Asistentkám, kde jsou kladeny vyšší nároky na jednání s lidmi, na koordinaci schůzek a jednání členů týmů. Asistentkám, jejichž součástí pracovní činnosti je práce s informacemi a jejich předáváním. Recepčním ve společnostech, kteří mají zodpovědnost za plynulý a efektivní chod kanceláře.
Program
Dvoudenní živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.
- role asistentky, sekretářky a recepční ve společnosti
- osobní image a firemní kultura
- představování se, oslovování, přivítání a rozloučení se s klientem, základy společenského vystupování a etikety, oblékání v zaměstnání, používání titulů, funkcí
- loajalita ke společnosti
- komunikační dovednosti – základy úspěšné komunikace se zákazníky, spolupracovníky, s nadřízeným a vedením společnosti
- empatie jako důležitá dovednost
- fenomén prvního dojmu
- pozitivní vystupování
- význam řeči těla a jeho využití v komunikaci
- jasná stručná a výstižná komunikace
- přijímání informací a nezkreslené předávání informací dál
- komunikace s různými typy osobností
- komunikace po telefonu
- telefon jako pracovní prostředek
- zvládání obtížných situací, asertivní jednání
- prevence řešení konfliktních situací
- jak ovlivnit vztahy s různými lidmi
- vyřizování stížností, reklamací
- sdělování nepříjemných informací
- trénink jednání v různých situacích z praxe účastníků
- modelové situace nebo situace z praxe účastníků s následným rozborem a zpětnou vazbou ostatních a lektorky
- time management
- základy dobrého plánování času
- organizace práce
- zvládání stresu
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi.

Bc. Jana Pištorová
Agilní koučka (Certifikovaný Scrum master od Scrum Alliance). Konzultantka, trenérka a koučka s 15letou praxí. Specializuje se na komunikaci a její problematiku, konflikty, různé typy manažerských rozhovorů, osobnostní rozvoj zaměstnanců, péči o zákazníka, přesvědčivé vystupování, rozvoj týmů, vztahy na pracovišti, firemní kulturu na pracovišti, Time management, zvládání stresu, lektorské dovednosti. Programy vede interaktivní tréninkovou metodou – klade důraz na prožitkovou zkušenost. Čerpá ze svých životních a pracovních zkušeností s jednáním a spoluprací s lidmi a z dlouholeté manažerské, personalistické i týmové praxe.