Profesionální asistentka

  • Bc. Jana Pištorová Bc. Jana Pištorová
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
  • Management

Jste asistentka, sekretářka, recepční nebo organizujete chod kanceláře? Nároky na profesionalitu těchto profesí stále rostou. Můžete patřit mezi klíčové osoby ve firmě nebo oddělení a významně ovlivňovat chod věcí. Tento seminář poskytuje dovednosti důležité pro tyto profese. Od organizace práce a času, až po efektivní komunikaci, řešení nepříjemných situací, společenskou etiketu a úpravu Vašeho zevnějšku. Seminář bude ušit na míru z Vašich konkrétních situací v jednání s lidmi. Než teorie, budeme si věci zkoušet, trénovat, diskutovat. Výsledkem bude, že si odnesete nástroje, jak řešit některé Vaše problémové situace lépe a efektivněji.

Cíl semináře

Po absolvování tohoto semináře budete připraveni: efektivně - bez strachu nebo agrese komunikovat se svými spolupracovníky, nadřízenými i klienty. Budete oporou a nedílnou součástí svého pracovního týmu. Uvědomíte si svoji důležitost Vašeho přispívání k vytváření firemní kultury a image společnosti, svojí důležitou roli ve společnosti a budete připraveni ji vyzařovat. Budete rozvíjet schopnost vycházet s lidmi. Účinně uplatňovat zásady úspěšné komunikace, aplikovat principy řešení problémů, lépe organizovat svoji práci a vykonávat svoje každodenní úkoly. V příjemné atmosféře načerpáte sílu a chuť dělat svoji práci dobře a s radostí. Vyměníte si cenné zkušenosti s ostatními lidmi, stejně profesně zaměřenými. A vyzkoušíte si různé nové způsoby řešení situací.

Komu je seminář určen

Sekretářkám, asistentkám, které chtějí zdokonalit své profesionální schopnosti, pracující v soukromém i veřejném sektoru. Sekretářkám, osobním asistentkám ředitelů a manažerů. Asistentkám, kde jsou kladeny vyšší nároky na jednání s lidmi, na koordinaci schůzek a jednání členů týmů. Asistentkám, jejichž součástí pracovní činnosti je práce s informacemi a jejich předáváním. Recepčním ve společnostech, kteří mají zodpovědnost za plynulý a efektivní chod kanceláře.

Program

Dvoudenní seminář 9:00 - 15:30 hod.

  • role asistentky, sekretářky a recepční ve společnosti
  • osobní image a firemní kultura
  • představování se, oslovování, přivítání a rozloučení se s klientem, základy společenského vystupování a etikety, oblékání v zaměstnání, používání titulů, funkcí
  • loajalita ke společnosti
  • komunikační dovednosti – základy úspěšné komunikace se zákazníky, spolupracovníky, s nadřízeným a vedením společnosti
  • empatie jako důležitá dovednost
  • fenomén prvního dojmu
  • pozitivní vystupování
  • význam řeči těla a jeho využití v komunikaci
  • jasná stručná a výstižná komunikace
  • přijímání informací a nezkreslené předávání informací dál
  • komunikace s různými typy osobností
  • komunikace po telefonu
  • telefon jako pracovní prostředek
  • zvládání obtížných situací, asertivní jednání
  • prevence řešení konfliktních situací
  • jak ovlivnit vztahy s různými lidmi
  • vyřizování stížností, reklamací
  • sdělování nepříjemných informací
  • trénink jednání v různých situacích z praxe účastníků
  • modelové situace nebo situace z praxe účastníků s následným rozborem a zpětnou vazbou ostatních a lektorky
  • time management
  • základy dobrého plánování času
  • organizace práce
  • zvládání stresu

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Bc. Jana Pištorová

Bc. Jana Pištorová

Agilní koučka (Certifikovaný Scrum master od Scrum Alliance). Konzultantka, trenérka a koučka s 15letou praxí. Specializuje se na komunikaci a její problematiku, konflikty, různé typy manažerských rozhovorů, osobnostní rozvoj zaměstnanců, péči o zákazníka, přesvědčivé vystupování, rozvoj týmů, vztahy na pracovišti, firemní kulturu na pracovišti, Time management, zvládání stresu, lektorské dovednosti. Programy vede interaktivní tréninkovou metodou – klade důraz na prožitkovou zkušenost. Čerpá ze svých životních a pracovních zkušeností s jednáním a spoluprací s lidmi a z dlouholeté manažerské, personalistické i týmové praxe.

Po 25.5. - Út 26.5.2020

Three Crowns Hotel****

Elegantní a přesto neformální Hotel U tří korunek naleznete v klidném zákoutí autentické čtvrti Žižkov v širším centru Prahy. Žižkov je místem pulzujícího kosmopolitního života, s množstvím barů, restaurací, klubů a kulturních scén. Pro jeho opravdovost, dochované živoucí tradice a osobitou atmosféru, připomínající zlatá 20-30 léta minulého století, je Žižkov vyhledávaným místem setkání mladých lidí a umělců a místo konání četných festivalů, happeningů, oslav, Open-air kulturních a hudebních akcí. Centrum města a veškeré turistické atrakce jsou jednoduše dostupné tramvají nebo autobusem nebo autem. Centrum Prahy je vzdálené necelých 10 minut jízdy nebo 15 minut procházkou malebnými historickými ulicemi města. Přátelský a školený personál je našim hostům připraven asistovat ve všech ohledech a být nápomocný radami a tipy na události a program pobytu v Praze.

Praha 3, Cimburkova 28

Z hlavního nádraží: tramvaje 5, 9 nebo 26 - dvě zastávky do stanice Lipanská, pak 300 metrů zpět a doprava dolů Cimburkovou ulicí;
Z nádraží Holešovice: metrem C do stanice Hlavní nádraží, pak tramvají 5, 9 nebo 26 do stanice Lipanská, pak 300 metrů zpět a doprava dolů Cimburkovou ulicí.
Ze stanice metra Florenc: Autobusem č. 133, 175 nebo 207 na zastávku Tachovské náměstí. Dále pěšky zpět cca 50 metrů a odbočit do první ulice vlevo.
PARKOVÁNÍ: hotelové garáže jsou k dispozici účastníkům semináře za poplatek 200 Kč /den (omezená kapacita - parkování je možné pouze po předchozí rezervaci na e-mailu info@eduzone.cz minimálně 24 hodin před konáním semináře), případně je možné parkování na placených zónách v okolí hotelu. PARKOVÁNÍ V HOTELOVÉ GARÁŽI NENÍ VHODNÉ PRO VĚTŠÍ VOZIDLA jako např. SUV, dodávky apod.