Remote management (vedení lidí na dálku)

  • Ing. Kristina Zbožínková Ing. Kristina Zbožínková
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika
  • Soft skills - měkké dovednosti

Kurz je určený všem kolegům, kteří se vyskytují v situacích, kdy nemají své týmy pod jednou střechou. Zásady, které si představíme jsou platné pro všechny virtuální týmy, které potřebují pevnou ruku i otevřenou náruč.

Cíl semináře

Společně si definujeme specifika, které vedení lidí na dálku vyžaduje. Probereme možnosti technologií, které nám moderní doba přináší a jak nám mohou pomoci v lepší organizovanosti a efektivitě. Nepochybně se také dotkneme rozdílu v přímé a virtuální komunikaci a zdvihneme ukazováček nad některými úskalími. A nezapomeneme si společně projít i téma udržitelné výkonnosti a jak vyzrát nad motivací na dálku.

Komu je seminář určen

Všem manažerům, kteří nemají své týmy pohromadě v jedné budově a chtějí zlepšit efektivitu a výkonnost těchto týmů.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Základní specifika virtuálních týmů.
  • Technologie, které lze využít a jak nám pomáhají k lepší organizovanosti, přehlednosti a celkové efektivitě.
  • Základy budování vysoce výkonného týmu ve virtuálním prostředí
    • Jak nastavit vzájemné vztahy
    • Transparentnost jednání
    • Organizace a efektivita
    • Nutnost zpětné vazby a jak ji přizpůsobit, pokud není možnost žádného osobního kontaktu
  • Úskalí emailové a telefonické komunikace a jak je eliminovat
    • Vhodný a nevhodná sdělení
    • Jaké zvolit nastavení „jednotného jazyka“ (specifika pro kulturní rozdíly)
    • Na co si dát pozor a kdy poskytovat zpětnou vazbu
  • Jak těžké je motivovat na dálku a co už jiným kolegům zafungovalo

 

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Kristina Zbožínková

Ing. Kristina Zbožínková

Kristina se věnuje lektorské činnosti, diagnostice a konzultacím od roku 2011. Nejblíže jsou jí tréninky související s prodejními, komunikačními a manažerskými dovednostmi. Zkušenosti má také s tréninkem interních lektorů a koučů. Ve svých trénincích upřednostňuje praktické příklady před teorií, takže účastníci odchází nejen s cennými informacemi, ale také se zážitky, které jim pomáhají k lepší zapamatovatelnosti. Pokud trénuje, dokáže trénink účastníkům přizpůsobit na míru. Nebojí se pracovat se zpětnou vazbou, kterou často od účastníků žádá, ale tak také poskytuje.