Rychlá a efektivní komunikace face2face i po telefonu (workshop)
-
Lenka Jedličková
Při objednání 2 a více účastníků
- Management
- Obchod a marketing
- Zdravotnictví
- Veřejná správa
Lidé velmi často kvalitu komunikace podceňují, protože „přece komunikujeme pořád a všude…“. Naráží potom však na překážky v podobě předsudků a hypotéz místo aby se protějšku „prostě“ jen zeptali a dozvěděli se jaká je realita. Právě tyto teorie a hypotézy o myšlení druhých v nás vyvolávají velmi často mylné názory a hodnotíme tak lidi podle našich měřítek a standardů. Mnohem rychlejší a užitečnější je se zeptat a pracovat s reálnou informací.
Cíl semináře
Účastníci tohoto tréninku nejčastěji oceňují jiný úhel pohledu na jejich dosavadní komunikaci a až neuvěřitelné využití velmi jednoduchých principů komunikace v jejich pracovním i soukromém životě. Uvědomí si například sílu otázky při komunikaci s okolím a dokáží lépe vyřešit dosud neřešitelné situace a podívat se na ně z jiného úhlu pohledu. Naučí se komunikovat rychleji, jednodušeji a efektivněji. Navíc dokáží sami bez další pomoci trenéra dále pracovat na své sebereflexi a nadále se zdokonalovat v komunikaci. Dále dokáží účastníci lépe a přesněji formulovat své myšlenky, kvalitněji klást otázky a budou mít lepší kontrolu nad hovorem.
Komu je seminář určen
Pracovníkům infolinek a call center, asistentkám, obchodníkům, manažerům a vedoucím pracovníkům, ale i lidem, kteří chtějí komunikovat se svým okolím lépe a efektivněji
Program
Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod.
- Úvodní naladění a sestavení objednávky ze strany účastníků a lektora
- Krátké rozcvičení a zjištění úrovně dovedností a způsobu myšlení účastníků
- Komunikace a její principy
- Práce s otázkami – ukázka a zážitek, jak intenzivně lze vést rozhovory a řešit obtížné situace otázkou
- Trénink aktivního naslouchání a vedení hovoru
- Práce s lidmi v emocích či v obtížných situacích
- Trénink rozhovorů ve dvojicích s následnou reflexí. Trenér svými ukázkami inspiruje k hledání nových možností.
- Plánování osobního rozvoje každého z účastníků
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.
Lenka Jedličková
Pomáhám nejen obchodníkům a manažerům vyjadřovat se efektivněji a dosahovat užitečných výsledků s důrazem na lidskost a profesionalitu zároveň. Nabízím účastníkům možnost zamyslet se nad užitečností jejich stylu komunikace a obchodování. Dále pomáhám jednotlivcům i firmám vytvářet a udržovat kvalitní vztahy a objevovat zdravější způsoby myšlení a chování napříč celou organizací.