Strategické řízení nákupu a strategie nákupu
-
Jaroslav Cirkovský, MBA
Při objednání 2 a více účastníků
- Obchod a marketing
Vyspělé a světoznámé společnosti velmi dobře vědí, že nákup, respektive strategický nákup, nevede pouze ke snížení dodavatelských cen a k zajištění kvalitních produktů v nejkratší době. Hlavním úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat ve správné kvalitě, kvantitě a čase, od správného a bezpečného dodavatele. Strategický nákup se dlouhodobě a systematicky zaměřuje na uspokojení potřeby interního zákazníka, na kontrolu všech finančních prostředků a na vyhledávání prostoru pro možné úspory, na optimalizaci nákupního procesu a zvýšení jeho flexibility, na snížení nákupního rizika, podporuje inovace a vývoj. Tímto podstatným způsobem přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, k dosažení firemních cílů a v neposlední řadě ke zvýšení její hodnoty.
Cíl semináře
Cílem semináře Strategické řízení nákupu a strategie nákupu je osvojit si v praxi osvědčené dovednosti nutné pro zavedení používání metod a nástrojů strategického řízení nákupu, které vám pomohou ke zvýšení úrovně vašeho firemního nákupu. Během realizace případové studie na téma zlepšení fungování oddělení nákupu si porovnáte vaše návrhy a postup jejich implementace s kolegy z branže.
Komu je seminář určen
Seminář je určen manažerům logistiky, manažerům nákupu, nákupčím, střednímu a vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérně růst.
Program
Celodenní seminář 9:00 - 16:30 hod.
- Optimalizace procesu nákupu a snižování nákladů
- Jaké jsou trendy v oblasti nákupu
- Jakým klíčovým činnostem se při řízení nákupu věnovat a proč
- Na které klíčové procesy nákupu se zaměřit a proč
- Jak identifikovat pracovní role a rozdělit odpovědnost
- Jaké jsou klíčové parametry výkonnosti nákupu
- Proč je důležité rozdělení nakupovaného zboží a služeb
- Jaké faktory ovlivňují strategii nákupu a jak ji optimálně nastavit
- Jaké analýzy se k oblasti nákupu vztahují a jak je použít v praxi
- Jak rozvíjet oddělení nákupu a zvyšovat jeho efektivitu
- Proč je důležitá IT podpora nákupu a jak ji využít pro vyjednání lepších dodavatelských podmínek a cen
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Jaroslav Cirkovský, MBA
Je absolventem britského vysokoškolského programu zaměřeného na strategické řízeni a držitelem titulu Master of Business Administration (MBA) uděleného britskou Nottingham Trent University. Na OPEN UNIVERSITY CR, BUSINESS SCHOOL získal Profesionální diplom v managementu. Dále absolvoval řadu kurzů, seminářů a konferencí se zaměřením na problematiku nákupu a to v ČR i v zahraničí. Má čtyřiadvacetiletou praxi v oblasti nákupu / obchodu. Jako nákupní manažer působil v prostředí českých i zahraničních společností.