Strategie vytváření úspor krok za krokem

  • Jaroslav Cirkovský, MBA Jaroslav Cirkovský, MBA
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management

Jak svému nadřízenému odpovíte na otázku: Jaké úspory v nákupu dosáhnete? Máte nějakou relevantní odpovědět? Bez dobře promyšleného postupu nejspíše ne.

Cíl semináře

JAK VÁM TENTO SEMINÁŘ POMŮŽE V NÁKUPNÍ PRAXI
Úspora peněz, úspora transakčních nákladů či vyjednání nejlepších možných nákupních a dodacích podmínek. Pro někoho řídit výdaje, podporovat interní zákazníky či chránit společnost před riziky. To jsou bezpochyby nejdůležitější důvody, proč vůbec oddělení nákupu ve firmě existuje. A pokud se na tyto důvody podíváme z čistě ekonomického hlediska a podnikání jako takového, tak dospějeme k názoru, že hlavním cílem je vytvářet zisk. Jestliže šetříte a pomáháte tím naplnit primární cíl vedení firmy, který spočívá ve zvyšování zisku, tak to bohužel samo o sobě nestačí. Musíte umět prodávat výsledky práce nákupu. A tyto dovednosti si osvojíte na semináři Strategie vytváření úspor krok za krokem – Nákup jako nejlevnější zdroj zisku. Získáte praktické informace, představíme si postupy a metody jak vytvářet a v praxi aplikovat strategii realizace úspor, která maximálně bude vyhovovat podmínkám vaší společnosti.

Komu je seminář určen

Seminář je určen začínajícím i zkušeným nákupním profesionálům, kteří hledají cestu k lepším výsledkům a chtějí se naučit pokročilé techniky firemního nákupu, ale zároveň se nechtějí prokousávat stovkami webových stránek a odborných knížek často nezáživného teoretického obsahu.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

Pod vedením zkušeného lektora se:

  • Seznámíte se s tím, jaké typy úspor v nákupu existují.
  • Podíváme se na to, jak spočítat výši dosažené úspory.
  • Ukážeme si 8 kroků dobré strategie realizace úspor.
  • Dozvíte se, jak správně identifikovat kategorie, kde získáte úspory nejrychleji a s nejmenším úsilím.
  • Představíme si 5 základních metod, které vedou k dosažení úspor a měl by je znát každý nákupčí.
  • Ukážeme si, jak správně tyto metody aplikovat v každodenní praxi.
  • Dozvíte se, jakých 5 faktorů nejvíce ovlivňuje váš nákupní trh, proč a jak jej analyzovat.
  • Naučíte se vytvářet a používat výdajové analýzy, a to jako nezbytný zdroj informací.
  • Podíváme se na techniky, jak dosáhnout úspor u současných dodavatelů.
  • Naučíte se demonstrovat důležitost oddělení nákupu.
  • Získáte podrobný manuál na to, jak možné úspory identifikovat a také realizovat.
  • V neposlední řadě se podíváme na to, jak prodat

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Jaroslav Cirkovský, MBA

Jaroslav Cirkovský, MBA

Je absolventem britského vysokoškolského programu zaměřeného na strategické řízeni a držitelem titulu Master of Business Administration (MBA) uděleného britskou Nottingham Trent University. Na OPEN UNIVERSITY CR, BUSINESS SCHOOL získal Profesionální diplom v managementu. Dále absolvoval řadu kurzů, seminářů a konferencí se zaměřením na problematiku nákupu a to v ČR i v zahraničí. Má čtyřiadvacetiletou praxi v oblasti nákupu / obchodu. Jako nákupní manažer působil v prostředí českých i zahraničních společností.