Vnitrofiremní interní komunikace

  • Mgr. Rudolf Hadrava Mgr. Rudolf Hadrava
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika

Míváte pocit, že ve vaší společnosti vázne komunikace, což negativně ovlivňuje vaši práci? Poznejte, jak správně jednat s konkrétními cílovými skupinami a jak nastavit pravidla interní komunikace tak, abyste podporovali cíle společnosti. Přijďte si utřídit své poznatky i objevit nové možnosti a nástroje, které budou fungovat.

Cíl semináře

Dozvíte se, jak využít možnosti a nástroje interní komunikace. Budete schopni navrhnout v situacích vlastní společnosti efektivní formu interní komunikace, odhalit překážky bránící účinné interní komunikaci a využít fungující interní komunikaci jako základ pro celkové zvýšení efektivity práce ve společnosti. Najdete optimální způsob jak různá témata komunikovat pracovníkům, týmům a oddělením. Budete umět komunikovat s kolegy a budete umět určit, jaké nástroje jsou pro různé situace vhodné.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem specialistům interní komunikace, specialistům marketingu, HR  pracovníkům zodpovědným za interní komunikaci, vedoucím pracovníkům a manažerům, majitelům a jednatelům firem, vedoucím pracovníkům z oblasti státní správy, neziskových organizací a všem pracovníkům, kteří při své práci přicházejí do kontaktu s kolegy.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Co je interní komunikace
  • Interní komunikace jako součást firemní kultury
  • Předpoklady fungování interní komunikace
  • Cíle interní komunikace - optimální nastavení komunikačního mixu
  • Základy efektivní komunikace s interním zákazníkem – prvky kvalitní služby internímu zákazníkovi
  • Motivace pro službu internímu zákazníkovi
  • Informace ve firmě a její toky
  • Nástroje interní komunikace
  • Hlavní chyby v interní komunikaci - základní pravidla komunikace v krizi

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Mgr. Rudolf Hadrava

Mgr. Rudolf Hadrava

Absolvoval Filosofickou a Pedagogickou fakultu. Původně působil jako pedagog. Následně pracoval ve středně velkých i nadnárodních společnostech, kde získal dlouholeté obchodní, manažerské a lektorské zkušenosti. Je rovněž absolventem řady odborných kurzů zaměřených na oblast manažerských dovedností, obchodní psychologie, obchodních dovedností a mezilidské komunikace. Nabyté zkušenosti nyní uplatňuje na pozici lektora a konzultanta. Jeho lektorská praxe činí 18 let.