Vrchní a staniční sestra – manažerka v bílém, aneb co vše je také součástí vaší práce

  • Olga Franců Olga Franců
V současné době neexistují žádné termíny
  • Zdravotnictví

Jste vrchní nebo staniční sestrou krátce, nebo již delší čas. Jste specialistou a ve své odborné práci, máte zkušenosti, ale občas narážíte na problémy s podřízenými nebo lidmi kolem sebe?
Pojďte společně hledat řešení každodenních situací, které vám občas mohou brát chuť do práce nebo vám zkazit jinak docela hezký den. Seminář bude rozdělen do tří celků, které vám dohromady pomohou posunout se dál ve vaší manažerské práci.

Cíl semináře

Účastnice se naučí orientovat v základních manažerských situacích, lépe porozumí lidem kolem sebe i tomu, co konkrétně manažerská práce obsahuje a co od nich jejich okolí očekává.
Absolvování semináře umožní dobrý začátek manažerské práce.

Komu je seminář určen

Seminář je určen zdravotním sestrám (a bratrům), kteří pracují jako vechní nebo staniční sestra nebo se na výkon této pracovní pozice připravují.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

Část 1 Typologie v nemocniční práci

  • Základy typologie
  • Komunikace a motivace
  • Jak porozumět pacientům, kolegyním i lékařům

Část 2 Vztahy na pracovišti

  • Přístup k nadřízeným, kolegyním a podřízeným
  • Pozitivní atmosféra
  • Vytváření vztahů na pracovišti
  • Respektování hierarchie z hlediska zkušeností
  • Ochota ke spolupráci, komunikace, odpovědnost
  • Manipulace a intriky

Část 3 Rozhovory, které vedeme

  • Efektivní komunikace
  • Komunikační bariery
  • Aktivní naslouchání
  • Překonávání námitek
  • Předávání zpětné vazby

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Olga Franců

Olga Franců

Rozsáhlé zkušenosti jsem získala při řízení HR procesů ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po dvaceti letech praxe v pozici personální ředitelky jsem přešla na druhou stranu a začala jsem pracovat jako HR kouč, osobní kouč, nezávislý konzultant, poradce a lektor v oblasti řízení lidských zdrojů a měkkých dovedností. Zde mohu zúročit dlouholetou práci s lidmi, kterou mám velmi ráda. Mé vědomosti a dovednosti nejsou jen vyčtené z knih, jsou podložené praxí, prožité. Mám ráda předávání zkušeností a především poznávání nových lidí, protože každý z nich mě něčím obohatí.