Vrchní a staniční sestra – manažerka v bílém II

  • Olga Franců Olga Franců
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika
  • Zdravotnictví
  • Soft skills - měkké dovednosti
  • Příspěvkové organizace, zdravotnictví, školství

Jste vrchní nebo staniční sestrou krátce, nebo již delší čas. Jste specialistou a ve své odborné práci, máte zkušenosti, ale občas narážíte na problémy s podřízenými nebo lidmi kolem sebe?
Pojďte společně hledat řešení každodenních situací, které vám občas mohou brát chuť do práce nebo vám zkazit jinak docela hezký den. Tento seminář vám pomůže posunout se dál ve vaší manažerské práci.
Seminář volně navazuje na první část, ale pokud jste se ji nezúčastnil/a, vůbec to nevadí. Předem dostanete materiály z první části a na začátku přednášky se v rychlosti vrátíme především k tématu typologie tak, abychom mohli na další témata volně navázat a jít více do hloubky i otevřít témata nová.

Cíl semináře

Účastníci si prohloubí znalosti pro kvalitní manažerskou práci. Důležitou součástí je vzájemné předávání zkušeností z každodenní praxe.

Komu je seminář určen

Seminář je určen zdravotním sestrám a bratrům.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Nezbytné manažerské dovednosti
  • Jak motivovat podřízené
  • Co dělat a jak komunikovat
    • Když se sestrám/bratrům daří a plní své úkoly
    • Když se občas projeví nějaký pracovní problém
    • Když sestry/bratři neplní, co plnit mají
    • Když sestra/bratr řekne „tohle dělat nebudu“
    • Když sestry/bratři neplní své základní úkoly
    • Když sestra/bratr nepřijde do práce
    • Když má sestra/bratr nějaký osobní problém
  • Jak se připravit na hodnotící rozhovor se svým podřízeným
  • Jak mám předávat a přijímat zpětnou vazbu
  • Nezbytné základy pracovního práva
  • Delegování a co mi v něm brání
  • Modelové situace

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Olga Franců

Olga Franců

Rozsáhlé zkušenosti jsem získala při řízení HR procesů ve středně velkých a velkých společnostech, které byly jak české, nadnárodní, tak i částečně vlastněné státem. Po dvaceti letech praxe v pozici personální ředitelky jsem přešla na druhou stranu a začala jsem pracovat jako HR kouč, osobní kouč, nezávislý konzultant, poradce a lektor v oblasti řízení lidských zdrojů a měkkých dovedností. Zde mohu zúročit dlouholetou práci s lidmi, kterou mám velmi ráda. Mé vědomosti a dovednosti nejsou jen vyčtené z knih, jsou podložené praxí, prožité. Mám ráda předávání zkušeností a především poznávání nových lidí, protože každý z nich mě něčím obohatí.