Vyhledávání a získávání zaměstnanců na sociálních sítích

  • Martin Grau Martin Grau
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • Management
  • HR a personalistika

Tradiční způsoby získávání nových zaměstnanců ztrácí v dnešní době rekordně vysokého počtu volných míst efektivitu. Doba, kdy stačilo vystavit inzerát na pracovní portál je dávno pryč. Pokud chcete získat do svých řad schopné nové členy týmu, tak klíčem k úspěchu je vědět, kde talent nají, jak ho oslovit, a jak zaujmout. Jednou z dobrých zásad je být tam, kde je jsou lidé, které hledám a sociální sítě v tomto představují moře příležitostí k nalezení nových posil. Poznejte, jak zužitkovat tento potenciál a osvojte si praktické a účinné metody a postupy pro lov talentů v digitálním světe.

Cíl semináře

Nábor je byznys, který stojí na důvěře. Proto v rámci tohoto kurzu získáte cenné tipy a doporučení pro to, jak pojmou svou atraktivní prezentaci v prostředí sociálních sítí. Získáte přehled o fungování hlavních sociálních sítí a poznáte, kde budou Vaše náborové aktivity nejúčinnější.  Naučíte se, jak bez zbytečných komplikacích vyhledávat nové kolegy na hlavních sociálních sítí (LinkedIn, Facebook, Twitter…). A zejména to, jak je následně oslovit a získat jejich pozornost a zájem. A jak tento zájem následně přetavit v osobní schůzku, která povede k náboru. Odnesete si také praktické tipy co, a jak na sítích publikovat, abyste upoutali Vaši cílovou skupinu. A také zjistíte, jaké doplňky a aplikace dále navýší Vaši produktivitu. Veškeré postupy probírané v rámci kurzu nevyžadují placené licence ani jiné investice, a tak je můžete ihned začít uplatňovat a pustit se do hledání nových kolegů. 

Komu je seminář určen

HR specialistům a manažerům, pracovníkům personálních agentur. (Pro co nejvyšší užitek z kurzu doporučujeme mít vlastní elementární zkušenost se sociálními sítěmi zejména s LinkedIn, a případně i s dalšími sítěmi)

Program

Celodenní seminář 9:00 - 15:30 hod

  • Na jakých principech stojí sociální sítě a jak je využít při náboru
  • Budování osobního brandu a profesionální image, která bude získávat důvěru kandidátů
  • Publikační a obsahové strategie. Co a jak na sítích zveřejňovat pro upoutání Vaší cílové skupiny
  • Nástroje a techniky pro vyhledávání, aneb jak snadno a rychle nalézt lidi s požadovaným profilem
  • Technologické pomůcky pro zjednodušení práce na sítích
  • Metody a tipy pro originální a atraktivní oslovení kandidáta
  • Netradiční způsoby oslovování a vyhledávání
  • Jak pracovat s daty a udržovat si přehled o dění na trhu

Další informace

Lektor semináře doporučuje, aby si účastníci přinesli vlastní notebook a mohli si tak vše přímo na místě vyzkoušet. Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Martin Grau

Martin Grau

Specialista na nábor zaměstnanců a Employer Branding. Vedl náborové týmy pro přední společnosti v oblasti bankovnictví a telekomunikací. Během své náborářské praxe měl možnost ovlivnit více něž 6.500 náborů. Kromě náboru zahrnuje jeho portfolio zkušeností i oblast prodeje, kde působil jako obchodník a manažer. Vzdělávání a lektorské práci se věnuje posledních 5 let, a to zejména v oblasti vyhledávání a získávání zaměstnanců a HR marketingu. V roce 2013 získal certifikát LinkedIn Certified Professional - Recruiter.