Využijte sílu sociálních sítí ve prospěch Vaší společnosti

  • Ing. Petr Macek Ing. Petr Macek
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
V současné době neexistují žádné termíny
  • HR a personalistika
  • Obchod a marketing
  • Informační technologie

Sociální sítě nabízí efektivní a často nevyužité možnosti propagace firmy, ať už je cílem posílení povědomí o značce, komunikace nebo i získávání zákazníků. V záplavě větších či menších sociálních sítí není snadné se orientovat. Seminář proto prakticky představí, jak vybrat správné sítě pro konkrétní potřeby firmy a jak dané sítě využít.

Cíl semináře

Cílem semináře je vysvětlit jeho účastníkům, čeho lze díky sociálním sítím dosáhnout a jaké firemní cíle naplnit. Vysvětlíme si proces, jakým nastartovat propagaci na sociálních sítích a jak vybrat ty správné. Představíme Vám hlavní sociální sítě pro firemní propagaci a to Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a Google Plus. Budeme se věnovat také možnostem vyhodnocování aktivit na sociálních sítích.

Komu je seminář určen

Seminář je určen manažerům a ředitelům menších firem, asistentkám menších a středních firem, které mají zodpovědnost za sociální sítě firmy, specialistům na marketing, kteří si chtějí rozšířit znalosti a všem zájemcům, kteří chtějí využít sociální sítě k propagaci firmy.

Program

Celodenní seminář 9:00 - 16:30 hod.

  • Jakých cílů může firma dosáhnout díky sociálním sítím
  • Jak správně začít s marketingem na sociálních sítích
  • Známe svoje zákazníky?
  • Víme, čeho chceme dosáhnout?
  • Vybrali jsme správnou platformu?
  • Máme připravený plán?
  • Víme, jak měřit efekt?
  • Představení možností Facebooku
    • Kdo všechno je na Facebooku
    • Firemní stránky, skupiny, osobní profily
    • Základy prezence na Facebooku – firemní stránka
    • Komunikace na Facebooku – základy, možnosti, tipy
  • Představení možností Twitteru
    • Co je Twitter a kdo všechno tam je
    • Základy prezence na Twitteru– firemní profil
    • Komunikace na Twitteru – základy, možnosti, tipy
  • Představení možností LinkedInu
    • Co je LinkedIn a kdo tam všechno je
    • Důvěryhodný osobní profil
    • Firemní stránka jako vizitka firmy
    • Jak budovat síť kontaktů
    • Jak využít skupiny
  • Představení možností YouTube
    • Proč se zabývat YouTube
    • Firemní kanál
    • Možnosti propagace (video reklama)
  • Google Plus
    • Co je Google Plus a kdo tam všechno je
    • Firemní stránka
    • Jak správně vyhodnocovat aktivity na sociálních sítích

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.

Ing. Petr Macek

Ing. Petr Macek

Již 10 let pracuji jako praktik a konzultant v oblasti online marketingu. Poslední roky věnuji energii do vytváření „lehkého“ firemního systému pro kontrolu firem a cash flow - CAFLOU®.