Využijte sílu sociálních sítí ve prospěch Vaší společnosti
-
Ing. Petr Macek
Při objednání 2 a více účastníků
- HR a personalistika
- Obchod a marketing
- Informační technologie
Sociální sítě nabízí efektivní a často nevyužité možnosti propagace firmy, ať už je cílem posílení povědomí o značce, komunikace nebo i získávání zákazníků. V záplavě větších či menších sociálních sítí není snadné se orientovat. Seminář proto prakticky představí, jak vybrat správné sítě pro konkrétní potřeby firmy a jak dané sítě využít.
Cíl semináře
Cílem semináře je vysvětlit jeho účastníkům, čeho lze díky sociálním sítím dosáhnout a jaké firemní cíle naplnit. Vysvětlíme si proces, jakým nastartovat propagaci na sociálních sítích a jak vybrat ty správné. Představíme Vám hlavní sociální sítě pro firemní propagaci a to Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a Google Plus. Budeme se věnovat také možnostem vyhodnocování aktivit na sociálních sítích.
Komu je seminář určen
Seminář je určen manažerům a ředitelům menších firem, asistentkám menších a středních firem, které mají zodpovědnost za sociální sítě firmy, specialistům na marketing, kteří si chtějí rozšířit znalosti a všem zájemcům, kteří chtějí využít sociální sítě k propagaci firmy.
Program
Celodenní seminář 9:00 - 16:30 hod.
- Jakých cílů může firma dosáhnout díky sociálním sítím
- Jak správně začít s marketingem na sociálních sítích
- Známe svoje zákazníky?
- Víme, čeho chceme dosáhnout?
- Vybrali jsme správnou platformu?
- Máme připravený plán?
- Víme, jak měřit efekt?
- Představení možností Facebooku
- Kdo všechno je na Facebooku
- Firemní stránky, skupiny, osobní profily
- Základy prezence na Facebooku – firemní stránka
- Komunikace na Facebooku – základy, možnosti, tipy
- Představení možností Twitteru
- Co je Twitter a kdo všechno tam je
- Základy prezence na Twitteru– firemní profil
- Komunikace na Twitteru – základy, možnosti, tipy
- Představení možností LinkedInu
- Co je LinkedIn a kdo tam všechno je
- Důvěryhodný osobní profil
- Firemní stránka jako vizitka firmy
- Jak budovat síť kontaktů
- Jak využít skupiny
- Představení možností YouTube
- Proč se zabývat YouTube
- Firemní kanál
- Možnosti propagace (video reklama)
- Google Plus
- Co je Google Plus a kdo tam všechno je
- Firemní stránka
- Jak správně vyhodnocovat aktivity na sociálních sítích
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je zahrnuta dopolední kávová přestávka, oběd o 2 chodech a odpolední kávová přestávka.
Ing. Petr Macek
Již 10 let pracuji jako praktik a konzultant v oblasti online marketingu. Poslední roky věnuji energii do vytváření „lehkého“ firemního systému pro kontrolu firem a cash flow - CAFLOU®.