Využití umělé inteligence v marketingu pro začátečníky
-
Klára Kišová
Při objednání 2 a více účastníků
- Obchod a marketing
Rychlý vývoj technologií a umělé inteligence otevírá nové možnosti pro zlepšení produktivity a efektivity práce. Na semináři se seznámíte s tím, jak využít široké spektrum funkcí a možností, které nabízí ChatGPT v rámci marketingu, spolu s dalšími nástroji, jako jsou například Mid Journey, META, Canva AI, Photoshop, Synthesia.io (video), CapCut (titulkování videí) pro správu sociálních sítí. Ukážeme si případové studie ze světa a konkrétní příklady využití ChatGPT pro marketingové strategie a tvorbu obsahu na sociální sítě. Dále se budeme věnovat vyhodnocování dat a tvorbě reklamních sloganů.
Budete mít také příležitost vyzkoušet si nástroje a aplikace ChatGPT na konkrétních úlohách. Připojte se k nám a získejte praktické znalosti, které vám pomohou zvýšit produktivitu a efektivitu vaší práce v oblasti marketingu.
Cíl semináře
Cílem semináře je poskytnout celistvé informace o možnostech umělé inteligence, usnadnění pracovního procesu v marketingu a zvýšení efektivity a produktivity. Účastníci získají znalosti o využívání různých funkcí ChatGPT, ale také pochopí jeho limity. Ukážeme si generování textu, tvorbu obsahového plánu, pomoc při strategiích a performance marketingu.
Na semináři se budeme zaměřovat na praktické příklady a případy užití ChatGPT v reálném světě s důrazem na reálnou aplikovatelnost této technologie v praxi. Ukážeme si case study ze světa, ale i z Čech.
Po absolvování tohoto semináře budete schopni samostatně a úspěšně využívat umělou inteligenci v rámci marketingu a najdete si svou cestu, jak využívat ChatGPT v praxi a používat ho k efektivnější práci a zvýšení produktivity.
Komu je seminář určen
Tento seminář je určen pro začátečníky nebo lehce pokročilé v oblasti marketingu, kteří hledají způsob, jak zefektivnit a urychlit svůj proces tvorby obsahu na sociální sítě. Zároveň je vhodný pro stratégy a kreativce. Ukážeme si, jak generovat obrázky, jak správně pracovat s Mid Journey a ChatGPT k vytvoření moodboardů do prezentací.
Program
Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.
- Představení umělé inteligence
- původ a základní pojmy
- typy umělé inteligence
- ChatGPT
- co je/není ChatGPT
- verze
- limity ChatGPT - proč to není vyhledávač jako Google
- ChatGPT v praxi
- přihlášení/registrace
- reálné využití s příklady
- další AI aplikace (Google Bard, Microsoft atd.)
- jak se správně ptát?
- Case Study ze zahraničí
- tvorba textů
- obrázků
- videí
- hudby
- Jak správně promptovat ChatGPT
- co vše potřebuje, aby pracoval efektivně
- jaké informace jsou důležité
- kdy lže a proč?
- Tvorba plánu na sociální sítě
- Tvorba strategie značky
- Tvorba moodboardu s ChatGPT a MidJourney
- Tvorba textů
- Pomoc při tvorbě videí
- Analýza dat
- vyhodnocení kampaně
- vyhodnocení dat zákazníka
- META a AI
- jak funguje algoritmus Mety? Proč je tam AI a jak mohu efektivně nastavit reklamu
- Diskuse
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi.
Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte následující pracovní den.
Klára Kišová
Vytvořila strategie pro velké i malé značky, sociální sítě a kreativní kampaně. Umělá inteligence se stala součástí její každodenní práce, a to hlavně díky širokému spektru užitečných funkcí. V minulosti vytvořila obsahové strategie pro sociální sítě Kauflandu a Jägermeisteru, instagramový účet Hellmann's a jejich vánoční kampaň, vytvořila obsahové strategie na TikTok pro KFC. Dále např. kampaně pro Samsung nebo LEGO.
Tvoří kreativní kampaně, věnuje se strategickému plánování, analyzuje data a tvoří samotný brand, založený na výzkumech skrze Behavio.
Je mentorkou #Holkyzmarketingu pro Juniorní akademie (Brandová akademie, Akademie pro sociální sítě) a lektorkou kurzu Brand krok po kroku.
Čt 20.2.2025 Čt 22.5.2025
Online
Živé vysílání semináře sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Na vašem zařízení není potřeba nic instalovat. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Materiály k semináři (prezentaci) vám zašleme v elektronické podobě před konáním online semináře spolu s přesnými organizačními pokyny. Seminář pro vás nahráváme a k jeho obsahu se tak můžete kdykoli vrátit. Záznam od nás obdržíte do 24 hodin po skončení online semináře.