Využití umělé inteligence v marketingu pro začátečníky

  • Klára Kišová Klára Kišová
Sleva 10%
Při objednání 2 a více účastníků
Čt 20.2. PDF
Online seminář  
i
Online seminář
Živé vysílání sledujete online z domova či kanceláře. S lektorem komunikujete formou chatu nebo pomocí mikrofonu.
Online
4 470,- Kč bez DPH
Čt 22.5. PDF
Online seminář  
i
Online seminář
Živé vysílání sledujete online z domova či kanceláře. S lektorem komunikujete formou chatu nebo pomocí mikrofonu.
Online
4 470,- Kč bez DPH
  • Obchod a marketing

Rychlý vývoj technologií a umělé inteligence otevírá nové možnosti pro zlepšení produktivity a efektivity práce. Na semináři se seznámíte s tím, jak využít široké spektrum funkcí a možností, které nabízí ChatGPT v rámci marketingu, spolu s dalšími nástroji, jako jsou například Mid Journey, META, Canva AI, Photoshop, Synthesia.io (video), CapCut (titulkování videí) pro správu sociálních sítí. Ukážeme si případové studie ze světa a konkrétní příklady využití ChatGPT pro marketingové strategie a tvorbu obsahu na sociální sítě. Dále se budeme věnovat vyhodnocování dat a tvorbě reklamních sloganů.
Budete mít také příležitost vyzkoušet si nástroje a aplikace ChatGPT na konkrétních úlohách. Připojte se k nám a získejte praktické znalosti, které vám pomohou zvýšit produktivitu a efektivitu vaší práce v oblasti marketingu.

Cíl semináře

Cílem semináře je poskytnout celistvé informace o možnostech umělé inteligence, usnadnění pracovního procesu v marketingu a zvýšení efektivity a produktivity. Účastníci získají znalosti o využívání různých funkcí ChatGPT, ale také pochopí jeho limity. Ukážeme si generování textu, tvorbu obsahového plánu, pomoc při strategiích a performance marketingu. 

Na semináři se budeme zaměřovat na praktické příklady a případy užití ChatGPT v reálném světě s důrazem na reálnou aplikovatelnost této technologie v praxi. Ukážeme si case study ze světa, ale i z Čech.

Po absolvování tohoto semináře budete schopni samostatně a úspěšně využívat umělou inteligenci v rámci marketingu a najdete si svou cestu, jak využívat ChatGPT v praxi a používat ho k efektivnější práci a zvýšení produktivity.

Komu je seminář určen

Tento seminář je určen pro začátečníky nebo lehce pokročilé v oblasti marketingu, kteří hledají způsob, jak zefektivnit a urychlit svůj proces tvorby obsahu na sociální sítě. Zároveň je vhodný pro stratégy a kreativce. Ukážeme si, jak generovat obrázky, jak správně pracovat s Mid Journey a ChatGPT k vytvoření moodboardů do prezentací.

Program

Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.

  • Představení umělé inteligence
    • původ a základní pojmy
    • typy umělé inteligence
  • ChatGPT
    • co je/není ChatGPT
    • verze
    • limity ChatGPT - proč to není vyhledávač jako Google
  • ChatGPT v praxi
    • přihlášení/registrace
    • reálné využití s příklady
    • další AI aplikace (Google Bard, Microsoft atd.)
    • jak se správně ptát?
  • Case Study ze zahraničí
    • tvorba textů
    • obrázků
    • videí
    • hudby
  • Jak správně promptovat ChatGPT
    • co vše potřebuje, aby pracoval efektivně
    • jaké informace jsou důležité
    • kdy lže a proč?
  • Tvorba plánu na sociální sítě
  • Tvorba strategie značky
  • Tvorba moodboardu s ChatGPT a MidJourney
  • Tvorba textů
  • Pomoc při tvorbě videí
  • Analýza dat
    • vyhodnocení kampaně
    • vyhodnocení dat zákazníka
  • META a AI
    • jak funguje algoritmus Mety? Proč je tam AI a jak mohu efektivně nastavit reklamu
  • Diskuse

Další informace

Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi.

Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte následující pracovní den. 

Klára Kišová

Klára Kišová

Vytvořila strategie pro velké i malé značky, sociální sítě a kreativní kampaně. Umělá inteligence se stala součástí její každodenní práce, a to hlavně díky širokému spektru užitečných funkcí. V minulosti vytvořila obsahové strategie pro sociální sítě Kauflandu a Jägermeisteru, instagramový účet Hellmann's a jejich vánoční kampaň, vytvořila obsahové strategie na TikTok pro KFC. Dále např. kampaně pro Samsung nebo LEGO.
Tvoří kreativní kampaně, věnuje se strategickému plánování, analyzuje data a tvoří samotný brand, založený na výzkumech skrze Behavio.
Je mentorkou #Holkyzmarketingu pro Juniorní akademie (Brandová akademie, Akademie pro sociální sítě) a lektorkou kurzu Brand krok po kroku.

Čt 20.2.2025 Čt 22.5.2025

Online

Živé vysílání semináře sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Na vašem zařízení není potřeba nic instalovat. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Materiály k semináři (prezentaci) vám zašleme v elektronické podobě před konáním online semináře spolu s přesnými organizačními pokyny. Seminář pro vás nahráváme a k jeho obsahu se tak můžete kdykoli vrátit. Záznam od nás obdržíte do 24 hodin po skončení online semináře.