Jak zvládat konflikty a stres
-
Mgr. Tereza Vančatová
Při objednání 2 a více účastníků
- Management
- Obchod a marketing
- Zdravotnictví
- Veřejná správa
Řešíte v práci často konflikty a nevíte jak na ně? Podíváme se na to, co to konflikt je, jak vzniká a jak můžeme konfliktům předcházet. Rozebereme jednotlivé fáze konfliktních situací a odnesete se doporučení, jak v různých situacích jednat.
Cíl semináře
Cílem semináře je naučit se předcházet konfliktům, jak lépe konflikty zvládat a jak zvládat stres s tím spojený. Rozebereme si také funkční techniky zvládání stresu.
Komu je seminář určen
Seminář je určen každému, kdo často řeší konflikty se zákazníky, kolegy apod.
Program
Živé vysílání 9:00 - 13:00 hod.
- Emoce jako součást konfliktu
- Stres a stresové situace v konfliktních situacích
- Konkrétní stresové situace
- Jak nás stres pozitivně ovlivňuje
- Techniky zvládání stresu (akutní po konfliktu)
- Pozitivní stres
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře.
Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte následující pracovní den.
Mgr. Tereza Vančatová
Pracovala jako interní trenérka ve společnosti Seznam.cz, kde se starala o vzdělávání několika tisíc zaměstnanců (obchodní, manažerské, IT pozice, marketing). Vedla školení na různá témata, zajišťovala podporu manažerů (konzultace, stínování, zpětná vazba). Fungovala jako podpora obchodníků přímo na schůzkách nebo po telefonu. Další zkušenosti získala ve velké mezinárodní společnosti, kde zastřešovala vzdělávání v celém zákaznickém servisu, především v oblasti komunikace se zákazníkem, interní komunikace, obchodní komunikace, prezentačních dovedností nebo práce se stresem.
Út 14.1.2025
Online
Živé vysílání semináře sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Na vašem zařízení není potřeba nic instalovat. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Materiály k semináři (prezentaci) vám zašleme v elektronické podobě před konáním online semináře spolu s přesnými organizačními pokyny. Seminář pro vás nahráváme a k jeho obsahu se tak můžete kdykoli vrátit. Záznam od nás obdržíte do 24 hodin po skončení online semináře.