Profesionální recepce
-
Mgr. Tereza Vančatová
Při objednání 2 a více účastníků
- Zdravotnictví
- Veřejná správa
- Soft skills - měkké dovednosti
- Administrativní profese, asistentky
Recepční je první tvář společnosti, se kterou se klient setkává, proto je recepční důležitá pro firmu a její kulturu.
Cíl semináře
Cílem semináře je získání komplexní sady informací o tom, jak by měla recepce správně fungovat. Budeme řešit konkrétní situace na pracovišti a nasdílíme si vzájemně své zkušenosti z praxe.
Komu je seminář určen
Seminář je určen recepčním a asistentkám v soukromém i ve státním sektoru a dále recepčním, pracujícím ve zdravotnictví.
Program
Živé vyslílání 9:00 - 13:00 hod.
- co vše ovlivňuje první dojem, jak na něm pracovat
- jaká jsou pravidla pro komunikaci s klienty: uvítání, osobní, e-mailový i telefonický kontakt
- základní pravidla etikety
- komunikace s interním klientem – kolegou
- jak řešit náročné pracovní situace - příklady řešení konkrétních situací z praxe
- základy asertivního chování, základy problematiky zvládání stresu a zvládání konfliktů
- bezpečnost na recepci
- jak řešíte bezpečnost na recepci u vás
- jak odmítnout návštěvu, která nemá konkrétní požadavek
- jak ověřit, zda můžete osobu vpustit do budovy
Další informace
Každý účastník kurzu obdrží CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který může využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.
Forma semináře - živé vysílání (online seminář). Není potřeba nic instalovat ani stahovat - živé vysílání sledujete pouze po jednom kliku na odkaz, který obdržíte emailem.
Živé vysílání sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Během semináře lze pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Seminář pro Vás nahráváme, záznam ze semináře obdržíte následující pracovní den.
Mgr. Tereza Vančatová
Pracovala jako interní trenérka ve společnosti Seznam.cz, kde se starala o vzdělávání několika tisíc zaměstnanců (obchodní, manažerské, IT pozice, marketing). Vedla školení na různá témata, zajišťovala podporu manažerů (konzultace, stínování, zpětná vazba). Fungovala jako podpora obchodníků přímo na schůzkách nebo po telefonu. Další zkušenosti získala ve velké mezinárodní společnosti, kde zastřešovala vzdělávání v celém zákaznickém servisu, především v oblasti komunikace se zákazníkem, interní komunikace, obchodní komunikace, prezentačních dovedností nebo práce se stresem.
Út 10.12.2024 Čt 27.3.2025 Čt 26.6.2025
Online
Živé vysílání semináře sledujete přímo na PC, notebooku nebo tabletu ve svém prohlížeči (Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Safari) z pohodlí Vašeho domova či kanceláře. Na vašem zařízení není potřeba nic instalovat. Během semináře můžete pokládat prostřednictvím chatu dotazy lektorovi. Materiály k semináři (prezentaci) vám zašleme v elektronické podobě před konáním online semináře spolu s přesnými organizačními pokyny. Seminář pro vás nahráváme a k jeho obsahu se tak můžete kdykoli vrátit. Záznam od nás obdržíte do 24 hodin po skončení online semináře.